Hop til indhold

Hejsa :)


Gæst MsNoir
 Share

Recommended Posts

Hej til alle.

Jeg er en 31 årig kvinde/pige/tøs alt efter omstændighederne. ;-)

 

Jeg er næsten lige flyttet på landet, sammen med min kæreste, vores katte, og min kærestes Formel 1 Blandings Lab Blackie. Til sammen havde vi en overgang 6 katte, 2 Fritter, 1 hund, og 30+ kaniner.

 

Da vi havde boet herude i nogle måneder, fik jeg lysten til min egen hund. En jeg ville kunne arbejde med, både for hundens skyld, men også min egen. Komme ud i naturen, lige meget om det regner, sneer, eller solen skinder.

 

Så "jagten" gik ind på at finde den rigtige hund. Og hold da helt op, det var en jungle.

I lørdags blev jeg så den lykke lige ejer af en Border Collie blanding. 1/4 Flat Coate, og 3/4 Border Collie. Som er døbt Thor. Han er født i år fredag den 13 Juli.

 

Så på ingen måde er jeg hunde ekspert eller noget, men jeg elsker dyr. Og jeg er typen, som holder øre og øjne åbne, og søger gerne råd. Derfor meldte jeg mig ind her. Samtidig med, er jeg også meget kritisk, og tager ikke et ord bare for et ord. Så min livs filosofi kan man sige er, at man skal kunne se en sag, fra alle sider.

 

. IMG_0321.jpg

 

Ps. Hvis folk under sig over, hvorfor jeg ikke har sat Blackie som en af mine hunde, er det simpelthen fordi, det er hun ikke :) Men dejlig er hun alligevel.

IMG_0303.jpg

IMG_0290.jpg

IMG_0291.jpg

IMG_0300.jpg

IMG_0304.jpg

IMG_0316.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen her på hf:vinke:

Bare lige så du ved det så elsker vi billeder her på hf:mrgreen: Så det er allllt for lidt du har sat ind :lun: Og hvor er Thor :lun:

 

Jeg glemte at skrive, at Thor er den tricoloret hvalp på billedet ;-)

 

Lige nu ligger han og Blackie, og nyder tyggeben efter morgen lufteren. :vuf:

Det med frost tager han i stiv pote, men vi skal ikke stoppe op forlænge, så begynder han at fryse, og især hvis han blive lidt våd.

Heldigvis har jeg indført et lille ritual når vi kommer hjem, og det er at vi går i hundekurven. Så jeg kan tørret poter på ham, og hvis han fryser bliver han også gnuppet med håndklædet. Jeg er ikke sikker på at han syntes det "hyggeligt", men rart. Da det virker som en god måde, at gearer ned på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte at skrive, at Thor er den tricoloret hvalp på billedet ;-)

 

Lige nu ligger han og Blackie, og nyder tyggeben efter morgen lufteren. :vuf:

Det med frost tager han i stiv pote, men vi skal ikke stoppe op forlænge, så begynder han at fryse, og især hvis han blive lidt våd.

Heldigvis har jeg indført et lille ritual når vi kommer hjem, og det er at vi går i hundekurven. Så jeg kan tørret poter på ham, og hvis han fryser bliver han også gnuppet med håndklædet. Jeg er ikke sikker på at han syntes det "hyggeligt", men rart. Da det virker som en god måde, at gearer ned på.

Det ved jeg da godt, men du må meget gerne sætte mange flere ind-også at Blackie:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...