Tullemus Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 ...sikken en sørgelig historie dansk svensk gårdhund, hund, 2 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Ja, for pokker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Årh lille hund Og stakkels børn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Man må næsten håbe, at køberen bliver een, som er kendt af familien... Eller i det mindste, at køberen har børn og bor i nærområdet, så sælgeren(børnene)stadig kan have kontakt til hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Jeg er så fristet til at skrive på den annonce og give den hund et dejligt hjem og give børnene mulighed for at komme på ferie og være sammen med "deres" hund igen... Men vi må ikke have flere dyr her Og min mor er absolut ikke interesseret i at snyde med det... Da jeg nævnte det for hende, var hendes kommentar med det samme: jamen så må vi håbe de finder et godt hjem til hende... Havde lidt på fornemmelsen, at hun godt vidste hvad jeg fiskede efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Annoncen er inaktiv, så man kan da håbe på, at hunden har fået nyt hjem og at børnene stadigvæk kan have kontakt med den engang imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts