Louisen Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 - Et eksempel... Taiki har aldrig fået at vide, at han ikke må tage bøjler! (for han har aldrig kunne nå en..) Kom gerne med flere eksempler! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Læg i øvrigt mærke til den begyndende talje på den lille prop, øh, krop. Vi er på rette vej! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Nååh ja, men du har jo ikke sagt nej i dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Haha, Maya lavede sådan en i dag. Vi var igang med at orden vores gamle lejlighed for det skulle afleveres. Pludselig mangler jeg så min fejekost - hvem er stukket af med den - Maya.. Hun synes det var alt kedeligt jeg gjort rent, så nu sk der se noget og har jo aldrig sagt hun ikke må stjæle fejekosten...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Noomi mente ikke at postanvisninger også var af den slags papir hun ikke må stjæle... Så jeg måtte ned med en postanvisning i flere dele som blev afleveret med ordene: "Det var hunden der fik fat i den først..." Vi henter post i Skjold Burne og der stod en anden kunde som syntes at det var vildt sjovt og spurgte hvor gammel Noomi var. Det var lidt pinligt at skulle sige "hun bliver snart 5 år" Det var vist ikke det svar han havde forventet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Tja nu ved jeg selvfølgelig ikke, om Siku selv har taget springet? Eller om min datter har hjulpet ham?! Men han teer sig meget som en kat inde i stuen. Op på sofabordet, balance på sofaryggene, hoppe fra den ene sofa til den anden OG nu holde vagt i vindueskarmen. Traktoren må bare ikke køre derude! Siku er meget vagtsom, så selvfølgelig skal han da op i vinduet, hvor han kan have overblikket :-O Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts