Therese Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå til spor med Bobo, for det elsker han virkelig og jeg vil rigtig gerne blive bedre til det. Men jeg kan simpelthen ikke finde et sted, hvor der trænes spor - og jeg har endda googlet i flere omgange Er der nogen, der kender et sted? Det skal selvfølgelig være kompetente instruktører, der ikke arbejder ud fra kæft, trit og retning principper. For det vil ikke være hyggeligt for nogle af os. Så... Kan jeg tillade mig at forvente, at det vælter ind med forslag nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå til spor med Bobo, for det elsker han virkelig og jeg vil rigtig gerne blive bedre til det. Men jeg kan simpelthen ikke finde et sted, hvor der trænes spor - og jeg har endda googlet i flere omgange Er der nogen, der kender et sted? Det skal selvfølgelig være kompetente instruktører, der ikke arbejder ud fra kæft, trit og retning principper. For det vil ikke være hyggeligt for nogle af os. Så... Kan jeg tillade mig at forvente, at det vælter ind med forslag nu? Der er desværre ingen steder i Randers, du skal til Sabro. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 En af mine naboer er hundetræner m.m. Der er et formiddagshold, hvor kursisterne er medbestemmede i træningen. Det kan være alt fra rally, spor m.m. Meeen hvis der er flest kursister, der vil noget andet end lige spor, bliver dette nedprioteret... Dette er i Hammel området... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Øv, det skal helst være i Randers, jeg har nemlig ikke bil. Øv øv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Forresten... jeg har ikke selv deltaget på hendes hold, men hun har et rigtig godt ry. Hun har kursister fra hele omegnen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Øv, det skal helst være i Randers, jeg har nemlig ikke bil. Øv øv.. Ok... Så har jeg ingen forslag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts