Hop til indhold

Sportræning i Randers - hvor??

Therese
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå til spor med Bobo, for det elsker han virkelig og jeg vil rigtig gerne blive bedre til det. Men jeg kan simpelthen ikke finde et sted, hvor der trænes spor - og jeg har endda googlet i flere omgange :vedikke:

Er der nogen, der kender et sted? Det skal selvfølgelig være kompetente instruktører, der ikke arbejder ud fra kæft, trit og retning principper. For det vil ikke være hyggeligt for nogle af os.

Så... Kan jeg tillade mig at forvente, at det vælter ind med forslag nu? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå til spor med Bobo, for det elsker han virkelig og jeg vil rigtig gerne blive bedre til det. Men jeg kan simpelthen ikke finde et sted, hvor der trænes spor - og jeg har endda googlet i flere omgange :vedikke:

Er der nogen, der kender et sted? Det skal selvfølgelig være kompetente instruktører, der ikke arbejder ud fra kæft, trit og retning principper. For det vil ikke være hyggeligt for nogle af os.

Så... Kan jeg tillade mig at forvente, at det vælter ind med forslag nu? :mrgreen:

Der er desværre ingen steder i Randers, du skal til Sabro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

En af mine naboer er hundetræner m.m. Der er et formiddagshold, hvor kursisterne er medbestemmede i træningen. Det kan være alt fra rally, spor m.m. Meeen hvis der er flest kursister, der vil noget andet end lige spor, bliver dette nedprioteret... Dette er i Hammel området...

Link til indlæg
Del på andre sites