Hop til indhold

Akut pasning søges til på torsdag


Franziska
 Share

Recommended Posts

i har jo håndværker gående og sådan som det ser ud lige nu bliver de ikke færdige i morgen :stupid: som er min aller sidste ferie dag (har en chef der pænt irriteret i forvejen)

 

Og jeg tør ikke lade de håndværker kom og gå som det passer dem når Maya er alene hjemme.

1. Vi har alene hjemme problemer i forvejen og det gøre det ikke bedre.

2. I går efter vi har haft håndværker i hytten hele dagen fik elektrikkeren klart af vide af Maya han godt kunne skide igen :shock: hun stoppede med det samme med at knurre og lag børsterne ned igen, da jeg sagde han gerne måtte være her.

Men hun plejer ellers altid at reager med glæde når der kommer mennesker, men tror det bliver lidt meget for hende.

3. 3 huse længer hende havde de en lab/mutte tæve på 5 år, den fik bidt en håndværker og de blev tvunget til at aflive den fra boligforeningen :megaked:

 

Så jeg vil virkelig gerne udgå at hun skal være alene hjemme imens de håndværker kommer og går.

 

Så nogen der kan hjælpe?

 

Det drejer sig om torsdag den 1 nov. fra ca. kl. 6.30-7.00 til kl. 16.00 - 16.30

Enten kan jeg bringe hende hjem til dig/jer ellers må hun meget gerne passes her hjemme også.

 

Jeg tænker på betalingen ville være mellem 100 og 200kr

 

Nå ja og hun har lige aflsuttet en løbetid, kan med både hunde og katte (andre dyr ved jeg ikke) og er ellers bare sød og kærlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst caro4805

Årh, stakkels lille pus dog!! Altså jeg vil rigtig gerne! Har meget erfaring med hunde.. Er 17 år gammel og har selv kat, men det skal jo nok gå.. Jeg går i skole, men den her uge, har jeg været syg, så regner heller ikke med at jeg skal i skole på torsdag, og der har jeg det vel helt sikkert bedre! Jeg bor på Frederiksberg, så det ville nok i virkeligheden passe bedre, hvis det var hjemme hos mig!! Elsker hunde, og jeg ville eeeelske, at bruge tid sammen med en hund hele dagen! Men hvilken race er det? :hjerte: :-D Knus!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder hjemme torsdag og hvis du tror hun kan håndtere det, samt kan med Bassil og Halfdan (Søster Lagkages løve, som jeg passer), er Maya velkommen hos mig..

 

Tak.. altså Maya ville elske at kom ud og lege lidt og være sammen med andre hunde.. Men jeg ved ikke om det for tæt på den afsluttede løbetid til de to stakkels hanhunde?

Mener Maya har hilst på Halfdan da hun var en lille vaps og der kunne de fint sammen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak.. altså Maya ville elske at kom ud og lege lidt og være sammen med andre hunde.. Men jeg ved ikke om det for tæt på den afsluttede løbetid til de to stakkels hanhunde?

Mener Maya har hilst på Halfdan da hun var en lille vaps og der kunne de fint sammen..

 

Bassil er kastreret og pænt ligeglad.. halfdan er jo pigetosset uanset.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassil er kastreret og pænt ligeglad.. halfdan er jo pigetosset uanset.. :mrgreen:

 

åhhrr så tror jeg det ville være en god løsning. har i en have? - for tænker det måske bliver lidt voldsomt med tre hunde indenfor..

 

(Håber dog lidt på de bliver færdig i morgen, men er jo lidt nød til at have en back-up løsning)

Link til indlæg
Del på andre sites

Franziska, går det helt galt med pasningen, kan jeg sagtens tage Maya. Evt. kunne vi mødes i Hedeland, hvor jeg overtager Maya og lader tøserne løbe og brænde den værste energi af. Jeg ville så tage herhjem med tøserne bagefter, for Ninja ville helt sikkert bede jeres håndværkere om at skride igen :roll:

 

Tak det rigtig sødt af dig.. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak.. altså Maya ville elske at kom ud og lege lidt og være sammen med andre hunde.. Men jeg ved ikke om det for tæt på den afsluttede løbetid til de to stakkels hanhunde?

Mener Maya har hilst på Halfdan da hun var en lille vaps og der kunne de fint sammen..

 

:sjov: Halfdan har været der :blink: Det var nemlig Halfdan der ikke kunne lade hende være, da hun var hvalp, til træffet på Ishøj Strand - dengang hun var en lille puttegøj på omkring 14 uger :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

omg, det var festligt :roll: jeg er jo ikke hjemme, så det er helt op til jer, men lone du skal nok være indstillet på, at halfdan godt kan være en frygtelig pestbyld, med sådan en tæve der lige har været i løb, så hvis maya og jer andre skal have lidt fred, kan det godt være, at det bliver med en skrigende löwchen på skødet :oops: så er du advaret, og vurderer selv, om du kan overskue det.

Link til indlæg
Del på andre sites

omg, det var festligt :roll: jeg er jo ikke hjemme, så det er helt op til jer, men lone du skal nok være indstillet på, at halfdan godt kan være en frygtelig pestbyld, med sådan en tæve der lige har været i løb, så hvis maya og jer andre skal have lidt fred, kan det godt være, at det bliver med en skrigende löwchen på skødet :oops: så er du advaret, og vurderer selv, om du kan overskue det.

 

:mrgreen: det lyder festligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...