Gæst MsNoir Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 I dag fik Thor sit første rigtige okseben. En af dem der lugter lidt grimt, som er pakket ind i plast, og er af rigtig okseben med kød på. Og han er i himmelen. Tror lige at det var vejen frem for både hans smags løg, gummer/tænder også bare som noget nyt. :yeah:NU har han lagt og gumlet på det i et par timer. :hjerte: Blackie fik selvfølgelig også et, men hun mener åbenbart, at hun skal ganske sit i sig så hurtigt så muligt, for så at stjæle Thors. Dog denne gang måtte hun bukker sig. Det er hans ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Se bort fra tyrkfejl :blink: Jeg er for træt til at rette dem i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Ja, der er også dejlig fred og ro ( bortset fra smasken og gumlen ) når vovserne her i huset får rigtige kødben Vær dog opmærksom på, at han godt kan få hård mave/ diarre af at spise kødben. Mine får lidt hård mave af dem, men den første gang Bella fik et marvben fik hun mega dårlig mave. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Min hund har også altid ægte knogler den kan gå og spise af. Dog vil jeg ligesom tullemus også lige påpege at nogen hunde kan få dårlig mave af dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Tak for den advareles. Nu tror jeg, at han har "begravet" det et eller andet sted i huset :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Tit får hundene ikke dårlig mave, men marv består af fedt, så det svarer jo gerne til at de æder en Kærgården. Det ville alle skide tyndt af. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perschke Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Er der nogen nedre aldersgrænse for sådan et rigtigt kødben? Jeg træner lidt med min ni-uger gamle lab i at være alene, det bliver jo snart hverdag og jobbet(læs: alene timerne) kalder. Her tænker jeg, at sådan et ben måske lige var noget at fordrive ventetiden med:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Jeg ville nok ikke lade en så lille hvalp alene med et ben lige i starten. Hvad med en Kong fyldt med f.eks. dåsemad? Det bruger jeg meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perschke Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Det var vel egentlig det jeg mente. Min gamle hund gav vi tit en knogle som var fyldt med dåsemad, smøreost eller leverpostej. Vi havde altid nogle stykker i fryseren. Det at de er frosne gør bare at hunden skal arbejde mere for at tømme dem. Min tvivl er mere på om så lille en hund kan tåle det. Ikke noget vi spekulerede over dengang nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Opblød hans alm tørfoder i kogt vand - er mere i tvivl om maven kan klare den er frossen ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Jeg købte sidst en der var røget - den lugtede ikke helt så frygtelig - og er slet ikke nær så ulækker at have inde i huset som de andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perschke Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Pointen er jo at den netop IKKE kan spise det, da det er frossent og inde i knoglen. Derfor må den ligge og slikke det langsomt fri og er dermed aktiveret. Havde i hvert fald stor succes med det med min tidligere hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts