Hop til indhold

Første okseknogle.

Gæst MsNoir
 Share

Recommended Posts

I dag fik Thor sit første rigtige okseben. En af dem der lugter lidt grimt, som er pakket ind i plast, og er af rigtig okseben med kød på. Og han er i himmelen. Tror lige at det var vejen frem for både hans smags løg, gummer/tænder også bare som noget nyt. :yeah:NU har han lagt og gumlet på det i et par timer. :hjerte:

Blackie fik selvfølgelig også et, men hun mener åbenbart, at hun skal ganske sit i sig så hurtigt så muligt, for så at stjæle Thors. Dog denne gang måtte hun bukker sig. Det er hans ben :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...

Er der nogen nedre aldersgrænse for sådan et rigtigt kødben? Jeg træner lidt med min ni-uger gamle lab i at være alene, det bliver jo snart hverdag og jobbet(læs: alene timerne) kalder. Her tænker jeg, at sådan et ben måske lige var noget at fordrive ventetiden med:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var vel egentlig det jeg mente. Min gamle hund gav vi tit en knogle som var fyldt med dåsemad, smøreost eller leverpostej. Vi havde altid nogle stykker i fryseren. Det at de er frosne gør bare at hunden skal arbejde mere for at tømme dem. Min tvivl er mere på om så lille en hund kan tåle det. Ikke noget vi spekulerede over dengang nemlig

Link til indlæg
Del på andre sites

Pointen er jo at den netop IKKE kan spise det, da det er frossent og inde i knoglen. Derfor må den ligge og slikke det langsomt fri og er dermed aktiveret. Havde i hvert fald stor succes med det med min tidligere hund.

Link til indlæg
Del på andre sites