NickiA Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Ville lige vise et par billeder af hvor stor min prinsesse er blevet, ved godt kvaliteten ikke er optimal, men det er taget med mobilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Nååårhh... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smukkemops Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hvor er hun fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine92 Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hvor er hun smuk, årh længsel (Jeg går og venter på at min cavalier tæve bliver gammel nok til at komme hjem til mig, hvilket desværre først er midt december) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Åhr hvor er hun fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hvor er hun bare bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Tusind tak vil da lige tilføje et billede fra i går aftes, hvem kan modstå de øjne Katrine92: ihh hvor spændende hvor skal du have den fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine92 Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Katrine92: ihh hvor spændende hvor skal du have den fra? Fra Egå ved Århus (tror ikke at de har noget navn?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Fra Egå ved Århus (tror ikke at de har noget navn?) Hehe ok er det med tavle? bliver da helt vildt spændende med en lille en, kan godt forstå du glæder dig helt vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Hun er rigtig dejlig, og jeg kan især godt lide, at hun virker langbenet. Ser for mange der virker kortbenede og langryggede i dag. Da jeg havde cavalier i 1980erne var tricolor næsten aldrig bare sorte på ryggen, de havde masser af hvidt i, altså well broken i farverne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine92 Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Hehe ok er det med tavle? bliver da helt vildt spændende med en lille en, kan godt forstå du glæder dig helt vildt Ja tavle fra DRU - Kan slet ikke vente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Ulla H: Tusind tak, ja hun er snart ved at vokse over hovedet på mange af de cavaliers vi møder men hendes mor er nu også ret langbenet Du har ret i at der er rigtig mange tricolors der er meget sorte, troede selv at Aya var meget sort i forhold til andre men vi var ude og kigge ved en udstilling og så var hun lige pludselig ikke så sort igen :hmm:synes selv at meget sort er rigtig flot, men standartmæssigt er det jo ikke helt korrekt. Katrine92: Aya har også tavle under DRU Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleR Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 ja det kommer jo nok ikke som nogen overraskelse at jeg syntes hun er så smuk tillader mig lige at sætte et billed ind af Ayas mor (Cuba) de ligner hinanden ret meget. også i sind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 ja det kommer jo nok ikke som nogen overraskelse at jeg syntes hun er så smuk tillader mig lige at sætte et billed ind af Ayas mor (Cuba) de ligner hinanden ret meget. også i sind :lun::lun:smukke mor Cuba Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts