Gæst 9nette Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Hej Jeg er den glade ejer af en puddel hvalp på 20 uger. Har haft han i bad for 2 gang i dag. Hvor tit vasker i jeres puddeler? Mvh Ninette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Min er ikke en puddel, men han kommer kun i bad når stanken af han-hund bliver for slem eller vi har forvildet os til udstilling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Hej Min er heller ikke en puddel, men fældefri pelshund Jeg har ham i bad ca hver anden-tredje uge for tiden. Det afhænger af vind/vejr, kalenderen og om han har rullet sig i klamheder Da han var yngre var han i bad fast hver 7. -10. dag, men stadig passet ind med, hvordan kalenderen var, dengang mest for at han skulle vænne sig til det og lære hvordan jeg ville have ham stående/liggende Og altid dagen før en udstilling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 9nette Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Jeg syntes hen trænger meget oftere end mine andre hunde som er en sheltie og en lille blanding, men heldigvis er han også glad for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kalokagathia Besvaret December 6, 2012 Rapporter Share Besvaret December 6, 2012 Vores pudel kommer meget sjældent i bad. Så længe han ikke lugter og han er nem at holde "filter-fri" kan jeg ikke se den store grund til at vaske ham. Vi går ikke på udstilling, så det er kun, når hn har fundet noget modbydeligt at rulle sig i han kommer i bad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts