Hop til indhold

Bøger søges


Lonny
 Share

Recommended Posts

I forbindelse med mit studie skal jeg bruge følgende bøger som enten er udgået fra forlaget eller bare slet ikke er til at finde nogen steder...

 

Roger Abrantes: Hunden - Ulven ved din side

Lene Houe: Kattens adfærd

 

Så hvis du ligger inde med nogen af disse bøger og gerne vil af med dem, så er jeg meget interesseret i at købe dem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
I forbindelse med mit studie skal jeg bruge følgende bøger som enten er udgået fra forlaget eller bare slet ikke er til at finde nogen steder...

 

Roger Abrantes: Hunden - Ulven ved din side

Lene Houe: Kattens adfærd

 

Så hvis du ligger inde med nogen af disse bøger og gerne vil af med dem, så er jeg meget interesseret i at købe dem :-)

 

Jeg har Abrantes: Dog Language (engelsk)...men ved ikke om det er den du skriver om (dansk titel). Men hvis,,,så må du da gerne låne den ;)

 

Katte, dem ved jeg ingenting om :confused::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm nu søgte jeg lige for dig, og det ser desværre ikke ud til at saxos antikvariater har den...

 

Har dog fundet en enkelt på gulog gratis, men den er godt nok pebret.... står til 400 kr selvom bogen fra nye koster under 300 :shock: men der er så åbenbart en dvd med...

 

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/tilbehor/andet/annonce/3598754

Link til indlæg
Del på andre sites

Gå på biblioteket. Der kan bibliotekaren skaffe den hjem til dig hvis de ikke har den selv.

Når du så har den må du bare tage så mange fotokopier og notater som du orker, inden du afleverer den igen.

 

Det er en gammel bog. Nogle gange kan man være heldig at finde sådan nogle på bibliotekernes bogudsalg til næsten ingen penge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Gå på biblioteket. Der kan bibliotekaren skaffe den hjem til dig hvis de ikke har den selv.

Når du så har den må du bare tage så mange fotokopier og notater som du orker, inden du afleverer den igen.

 

Det er en gammel bog. Nogle gange kan man være heldig at finde sådan nogle på bibliotekernes bogudsalg til næsten ingen penge..

 

Man kan også låne den og så hærge den helt vildt indeni (så det ikke lige kan ses ved aflevering), så dukker den sikkert op på næste bogudsalg :mrgreen::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Annoncen i "Gul & Gratis" er fra en der gerne vil købe bogen :blink:

 

Så det kan godt være at jeg bare skal smutte på biblo og hægre en bog :blink:

 

Men på biblioteket har de jo alle mulige gamle bøger, så det var da en rigtig god ide at gå derhen og låne den :-)

 

Tak for hjælpen og hvis I hører noget, så mangler jeg den stadig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også låne den og så hærge den helt vildt indeni (så det ikke lige kan ses ved aflevering), så dukker den sikkert op på næste bogudsalg :mrgreen::-P

 

Arh... det er lidt træls at spolere det for andre, der kan have samme behov. Hvis det er i forbindelse med en uddannelse, så må det være nok at tage kopier.

 

Hvis man vil redde sig selve bogen, så må man bare holde sig til, --på første dag af bibliotekernes bogudsalg.

--Det er ikke specielt slidte bøger, der ryger på udsalg, men snarere bøger, der bliver erstattet af nyere udgaver.

De der hundebøger udkommer jo tit i nye og reviderede udgaver. Så ryger de forældede udgaver på udsalg ---eller lager.

---Når bogen er helt udsolgt allevegne nu, så kunne det godt være fordi der kan være en ny udgave undervejs, revideret af forfatteren..

 

Ellers er der jo ingen mening i at vente med at genoptrykke. Man vil jo gerne sælge mange bøger..

 

Men okay. Hvis bogen er bortkommet når man har lånt den hjem, så kommer man jo til at betale indkøbsprisen.......:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Annoncen i "Gul & Gratis" er fra en der gerne vil købe bogen :blink:

 

 

ups :oops:

 

Jeg ved at vores bibliotek ligger inde med den, så den kan ihvertfald lånes på bibliotekerne .... Der kan man jo genlåne op til 3 gange så vidt jeg husker - så du kan altså have den i 3 mdr inden du fysisk behøver at bevæge dig ned på biblioteket igen og tjekke den ind og ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...