Gæst Malou-jan Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Hvilken udvikling ens lille hvalp har lavet. Fra at skide indenfor til at være renlig. Ligefra at ødelægge karme og vægge. Til at være en rolig afslappet hund. Har fået verdens bedste ven. Håber i andre har det helt på samme måde. smiler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Tillykke med hende Ja, hvalpetiden kan være slem, at komme igennem, så man nyder det i fulde drag, når de efterhånden lægger de fleste af unoderne bag sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Glæder mig også meget til at Nova er ovre hvalpetiden. Puha hun er godt nok et slemt tilfælde af hvalp Egentlig glæder jeg mig altid til at se det "færdige" resultat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Har nova også været i vægge og karme:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Tillykke m føs'daen... Har det slet ikk på samme måde, fik fiks og færdig hund på 11 måneder;) ganske uden unoder, bedre end lovet faktisk:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Har nova også været i vægge og karme? Nej. Ingen karme, kun vægge, møbler, opladere, kabler, sko, tæpper og smadrede en glas skål her til morgen. Det er nok kun et spørgsmål om tid før hun går i karmene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med den første fødselsdag Ikke for at gøre dig bekymret men mit kræ på lidt over 1 år har stor fornøjelse af at lyne lynlåsen op på hans hundepude og tage fyldet ud - grrrrrr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tak tak. Hun har også været lidt uartig idag. Hun har gravet lidt ude i haven:-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts