Louisen Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Hejsa, i dag mødte vi så en tæve-hvalp på 9 uger. Taiki var helt med på, at det var en hvalp. På et tidspunkt stoppede hvalpen op og tissede sådan lidt "Uha" agtig. Men bagefter var Taiki straks henne og slikke hende ren, ikke bare snuse og sådan, men virkelig renlighedsagtigt, som jeg kun har set ham gøre på sig selv. Det var lige så hun trimlede omkuld, men det var nu ikke meningen tror jeg, og han vaskede hende over det hele. Ejeren til hvalpen syntes bare at det var meget sødt og det syntes jeg også. Hvalpen var ligeglad og lod Taiki gøre det og bagefter tumlede den lidt rundt og snuste til ham og var lidt legesyg. :hjerte: Er det normalt for hanhunde eller er det bare Taiki der charmer damen så hun kan blive en af hans mange kærester engang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hmmm, ved ikke helt, hvordan jeg skal sige det - men nej, han soignerede ikke, han synes garanteret hun er en laber sild og har nydt smagen (alle mine drenge gør det samme, ved hvalpe og voksne tæver, de smager bare dejligt...i alle ender og kanter) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Yep, det er bedre end årgangsvin :mums: Hver gang Vinnie tisser, står Oluf med hele hovedet under og får en golden shower. Jeg lader bare som om det ikke sker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Hvis det bare er det, så er det sgu fint nok med mig. Jeg var bange for, at der måske var noget dominans over det, da han godt kan være lidt bøllet ved nogle hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Det har alle mine voksne også gjort hver gang der er kommet en ny hvalp, her i huset. De passer på dem, vasker dem og beskytter dem når der er "fare" på færre. Til gengæld holder de poterne og næserne væk fra fremmede hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg har kendt en hanhund som viste stor omsorg for de hvalpe der blev født i huset. han gjorde rent efter dem på gulvet på lige fod med tæverne og han soignerede dem også Ingen af mine hanhunde har vist så udpræget en omsorg, heller ikke for hvalpe født i huset, men generelt har de været langt mere soignerende overfor mig end mine tæver har været. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts