Hop til indhold

"Gribende" fotos af Pelle


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Jae.

 

Jeg har så lige fået en positiv besked fra et lille forlag, de er MEGET interesserede i bogen, men kan først give bedked om en måneds tid.

 

Og HVIS de udgiver bogen bliver det ikke med det første da de har et par bøger eller tre forrest i køen..

 

Ja! Det er dejligt at høre! :-D

 

At vi må vente lidt længere overlever vi jo nok, heller det end at den slet ikke kommer :-D

 

Så der krydses også fingre herfra :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Ninjamor
Uh jeg krydser fingre, og det ved jeg at Gitta også gør. Vi har tit snakket om, at nu må du godt snart komme med den bog, men det er jo ikke nemt, hvis ikke forlagende støtter én :(

 

En måned er lige pludselig meget meget lang tid, men vi håber på det bedste, og krydser hvad der krydses kan :-)

 

Taak.

 

Jamen mange har presset på og derfor er det også xtra frustrerende, at når man så endelig "hører efter" og adlyder presset, så vil ingen forlag vide af produktet.

 

Da der ikke var kommet svar efter 11 uger fra et forlag henvendte jeg mig, og det viste sig, at de slet ikke havde haft tid til at læse manuskriptet endnu.

 

Så trak jeg videre til et andet forlag.

 

Nogle er dejligt hurtige, så selv om det er et høfligt afslag, så er det rart med hurtig ekspeditionstid.

 

Et andet forlag mangler at svare mig udover høflige forsikringer om at de beklager det har taget så lang tid, men NU sker der noget.

Det forlag henvendte jeg mig til i juni!

 

Forlagene taler med hinanden og bryder sig ikke om, at man henvender sig til flere på en gang, men med de reaktionstider nogle af dem har, kan man nemt vente over et år på svar fra nogle få forlag og udelukkende få afslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hahaha sikke nogle sjove billeder, du er altså nødt til at få nr 3 lavet til sådan en mega-plakat og så i glas og ramme. :5up:

 

Fniis... Det foto ligger som min baggrundsskærm på pc'en og jeg smiler højlydt hver gang jeg ser det :-P

 

Fotos'ene blev så sjove fordi han er hæmmet i sin griben af at stå på kanten af en stor sten, så han kan ikke bruge kroppen så meget som ellers.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gyldendal er det forlag som synes ideen er god og at "et andet forlag" helt sikkert vil udgive bogen, men gør du bare det, det kan da aldrig skade at man viser, at der er efterspørgsel.

 

For nogle år siden foreslog jeg en bog over emnet den gamle hund og sendte smagsprøver til forlagene.

 

Ingen mente det var et emne som kunne sælge.

Få år efter kom Anders Hallgrens bog "Den gamle hund" på gaden og så vidt jeg ved sælger den OK.

 

Det er lidt svært når det er nye ideer man kommer med og forlagene ikke har hundekyndige konsulenter siddende til at vurdere

 

har du prøvet forlaget trofast?, det er da vist dem med flest hundebøger?

 

Og Dygtig Irene:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
har du prøvet forlaget trofast?, det er da vist dem med flest hundebøger?

 

Og Dygtig Irene:5up:

 

Det er Tro-Fast som er det lille meget interesserede forlag som har mit manuskript nu.

Så ja.

 

Takk, jeg napper lige en godbid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fniis... Det foto ligger som min baggrundsskærm på pc'en og jeg smiler højlydt hver gang jeg ser det :-P

 

Fotos'ene blev så sjove fordi han er hæmmet i sin griben af at stå på kanten af en stor sten, så han kan ikke bruge kroppen så meget som ellers.

 

Det er en god start at have det på computeren. Så er du ligesom garanteret at det er en positiv oplevelse at tænde for den. :mrgreen:

 

Jeg tror godt vi kan konkludere ud fra de genialt sjove billeder, der er kommet ud af det at det ikke er sidste gang der er kamera på ham, når han skal gribe godbidder stående på en stor sten. :-D

 

Forresten... det er sikkert mig, der er langsom, men hvad er det din bog handler om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er en god start at have det på computeren. Så er du ligesom garanteret at det er en positiv oplevelse at tænde for den. :mrgreen:

 

Jeg tror godt vi kan konkludere ud fra de genialt sjove billeder, der er kommet ud af det at det ikke er sidste gang der er kamera på ham, når han skal gribe godbidder stående på en stor sten. :-D

 

Forresten... det er sikkert mig, der er langsom, men hvad er det din bog handler om?

 

Bogen handler om at gå tur med sin hund...

 

Det lyder umiddelbart ikke rigtigt af noget, men gennem årene har jeg afholdt "gå tur" kurser med mange hundeejere og de har altid efterlyst noget skriftligt materiale.

Jeg har bare tænkt at hvor meget kan man skrive om at gå tur? Måske mest fordi det for mig giver sig selv.

 

Der var bare aligevel såmeget at skrive om og vel bliver det ikke en mustenstyk bog, men alligevel.

 

Der er forslag til ture tilrettelagt i forskellige miljøer og med forskellige hunde. Og så vil jeg helst ikke skrive mere andet end at der også er indlæringsbeskrivelser af forskellige aktiviteter og meget mere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Apropos fotos er der nogle af jer som skal til Valbyparken næste weekend og have taget professionelle fotos (tosafoto.dk) af jeres hunde?

 

Der må være nogle fantastiske farver lige nu. Pele er meldt til om søndagen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...