Lab-lover Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Nu er det godt nok nogle år siden, jeg brugte det sidst. Men mener da helt bestemt jeg fandt det dengang Plejer Laboklin ikke at ha en prisliste på de forskellige tests? Det ville da være meget rart at vide, hvad de trækker fra kontoen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 De gange jeg har brugt Laboklin, har det været igennem dyrlægen, og der får jeg en pris, men jeg mener faktisk at jeg for nogle år siden så priser derinde, hmm...... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Da Cody fik taget sine, skrev jeg bare kontonummeret på "bestillingssedlen" og så trak Laboklin selv pengene. Dyrlægen sagde at det var nemmere både for ham og mig, hvis det blev gjort på den måde. Det gik da også smertefrit Kan se at det er der ikke rubrik til mere.. Må lige forhører mig hos labbe-folket. Må være nogle der har testet for nyligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Hvad er det for noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jane V Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Hvad er det for noget? Et laboratorie, der udfører diverse gentests. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Laboklin accepterer ikke længere betaling fra private, så du skal have det gennem dyrlægen. De fleste af gentestene hos laboklin koster ca. 550,- og så skal dyrlægen jo have for at tage blodprøven og sende den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 På den engelske side kan man vist stadig bestille og betale for test. Den hedder laboklin.co.uk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts