Hop til indhold

ikke kun border collies og aussier som dyrker dans

Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

jeg fandt lige disse her videos af hvalpen som skal danse i ring :genert::slem:

så tænker lidt det gik meget godt det er ski ikke kun de border collier og aussier som kan danse ;-) selv min som ikke engang er fyldt et år her kan næsten danse i ring:blink::klap:

så må vi se om om hvad fremtiden bringer virker til næsten kommende vinder af dog dancing :slem::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du tænker på dog dancing, så er der rigtig mange andre racer repræsenterede, også på topplan. Det er en af de gode ting ved sporten,man laver et program der passer til hunden, i stedet for at få hunden til at passe til programmet:-D

Lige præcis. :-) Min Tyson (pomeranianblanding) har været på EM-landsholdet to gange, og der er normalt også en gravhund med på det danske landshold. Selvfølgelig er der rigtig mange bordere og nogle aussier, der dyrker sporten, men man ser også mange andre racer, også til de store, internationale mesterskaber.

Her en dansk schæfer fra det danske HTM-landshold (der er to discipliner i dogdancing, HTM og Freestyle - i HTM skal hunden gå i forskellige fri ved fod-positioner, mens freestyle primært er tricks) til VM i Salzburg i foråret.

Link til indlæg
Del på andre sites