Hop til indhold

Er der nogen, der har erfaring med hundeparadiset?


Museklik
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Lige en update: Jeg tog derned og købte ind.

 

Jeg synes det er fuldt på højde med andet rådfodring/BARF. Skulle lige vænne mig til udvalget, der er lidt anderledes end fx Rigtig Hundemad. Det her er jo meget "det fra dyr, mennesker ikke spiser" (lunger, struber, nyrer, yver osv). Men jeg kan lide, at det er dansk dyrlægekontrolleret!

 

På + siden:Dyrlægekontrolleret/dansk

prisen - det er billigt!!

Hunden synes det smager godt

Jeg fik fin service og rådgivning.

 

På minussiden:

Det hele er pakket i 8-900 grams bakker, der IKKE er løsfrossent, men nærmere har konsistens som groft hakket kød. Det betyder, at jeg er nødt til at tø delvist op og pakke om. Min hund skal kun have 200 g/dag. Men prisen gør, at jeg gør det alligevel. Jeg købte for 400 kr. sidst og det har holdt 5-6 uger so far og der er stadig lidt tilbage.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik også bestilt, og leveret, engang før jul... Måske i starten af december?

 

Jeg er også begejstret for både servicen og produkterne! Og fordi jeg bestilte for mere end 400kr, var der gratis levering til døren!!! I øvrigt med en besked om, at hvis jeg havde brug for noget andet end de størrelser (mht. f.eks. ben) så skulle jeg bare spørge - så fandt vi ud af noget.

Servicen er endda så stor at da de skulle denne tur igen, fik jeg mail om, at de nu kørte turen, om jeg skulle ha' noget med!

 

Men som Museklik skriver: Det er et minus at det kun leveres i 8-900gr. pakker, når det er som "fars", og ikke løstfrosset.... Men jeg gør det at jeg lader det tø så meget at jeg kan pakke/skære det i passende stykker, og så fryser jeg det igen. Så lang tid det ikke er HELT tøet, så er jeg ikke så bekymret for om det er skadeligt at genfryse det.

 

Men jeg tror da lige at jeg skriver til dem, om det er muligt at få nogle af de stykker kød, som håndskåret, eller lign.. Man kan jo ligeså godt prøve! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige været nede og hente idag hos dem - dog kun benprodukter, da jeg har anden leverandør af kød. Hun var rigtig flink, og ja de tilbyder gerne at få det skåret ud i andre størrelser, hvis behov herfor.

 

Størrelsen på pakningerne er ok for mig, men vi skal jo også op i et noget andet kvantum (tøserne får ca 3,5kg til sammen dagligt +-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige været nede og hente idag hos dem - dog kun benprodukter, da jeg har anden leverandør af kød. Hun var rigtig flink, og ja de tilbyder gerne at få det skåret ud i andre størrelser, hvis behov herfor.

 

Størrelsen på pakningerne er ok for mig, men vi skal jo også op i et noget andet kvantum (tøserne får ca 3,5kg til sammen dagligt +-)

 

Fedt :5up: Ved du mere om det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt :5up: Ved du mere om det?

 

Hovsa havde helt overset dit spørgsmål! Altså hun sagde, at der bliver slagtet hver mandag og de henter så fra slagteren om onsdagen, så hvis man har specielle ønsker (f.eks ben skåret ud i en bestemt størrelse, eller noget bestemt kød eller ben), så skal man bare give besked i god tid, så skal de sørge for det. Hun anbefalede at ringe ca 14 dage i forvejen, for så var man sikker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa havde helt overset dit spørgsmål! Altså hun sagde, at der bliver slagtet hver mandag og de henter så fra slagteren om onsdagen, så hvis man har specielle ønsker (f.eks ben skåret ud i en bestemt størrelse, eller noget bestemt kød eller ben), så skal man bare give besked i god tid, så skal de sørge for det. Hun anbefalede at ringe ca 14 dage i forvejen, for så var man sikker!

 

Tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...