Gæst lineline12321 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Hejsa, venner jeg så et billede af denne her hund, og blev helt forelsket i den.. men problemet er bare, at jeg ikke ved hvilken race/ blanding den er.. nogle der kan hjælp eller give et bud?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Mon ikke det er en polski? Polski Owczarek Podhalanski Hund - hunderacer.dk Ikke en hund for ret mange i DK!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Det ku godt ligne en Centralasiatisk Ovtcharka. den er på listen over ulovlige hunderacer i Dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Det kunne måske også være en pyreneerhund https://www.google.dk/search?q=pyreneerhund&hl=da&client=firefox-a&hs=wFX&sa=X&tbo=u&rls=org.mozilla:da:official&tbm=isch&source=univ&ei=IBuuUMK3EsfxsgaiuIDoDw&ved=0CC0QsAQ&biw=1467&bih=687 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Hvor har du billedet fra? Stod der ikke noget om racen, hvor du fandt det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lineline12321 Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 mange gode bud, det må jeg sige jeg fandt det med en sød lille tekst på, så der var ikke nogle beskrivelse af racen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Slovensky Cuvac Hunderace - Hunderacer.com Det kunne være den her? Vores tidligere hund var en blanding af sådan en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lineline12321 Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 ja, det ligner den virkelig meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts