Hop til indhold

Benji mangler nyt hjem


Gæst Søs
 Share

Recommended Posts

Benji er en langhåret chihuahua født 20/10-2008. Han er en af vores hvalpe og har boet hos et ældre ægtepar i Nykøbing Mors siden han var hvalp. Manden i huset døde desværre i januar og konen kan ikke magte huset og har fået lejlighed hvor hun ikke kan have hunden med. Desværre kan ingen af hendes børn eller andre i familien tage hunden.

 

Han er passet og plejet på alle tænkelige måder af de søde mennesker og det er meget vigtigt at han kommer til et trygt og godt hjem. Han skal ikke til et sted hvor han skal være alene hjemme hele dagen , det kan hun ikke bære.

Han er uden stamtavle og ikke kastreret , kan med andre hunde og er vant til børn som kommer på besøg.Han er meget kælen og puttesyg. benji 1.jpg

 

Jeg har lovet at hjælpe med at finde et godt sted til ham hvor han skal være hyggehund og få masser af kærlighed.

Ønskes der flere oplysninger kan I skrive en mail til mig. om sagt er mine hunde hans forældre. :hjerte:

 

Da det er alt afgørende at han kommer til det rigtige hjem .

Benji.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld var for hurtigt ude, det er sket en misforståelse mellem dem som skulle have ham og ejer, så de er stadigvæk interesserede,de kan bare ikke komme som ovet og se ham på grund af snevejret. Vi håber det bedste :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Benji er kommet til sit nye hjem i dag og jeg er bare så glad og lettet og håber alt vil gå godt for ham og hans nye familie.

De har en 2 år gammel dansksvensk gårdhund i forvejen og de skal nok blive gode venner :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Så er Benji kommet hjem til os igen. Desværre var han kun 4 dage i sit nye hjem før manden i huset blev allergisk og derfor kunne de ikke beholde ham. Så vi fik ham så hjem til os. Det var meningen at vil ville finde et nyt hjem til ham da vi synes det er nok med vores to hunde. Men vi kan ikke nænne at flytte ham igen , han er så sød og blid og siden han er en af vores egne hvalpe beholder vi ham her. Hans forældre har også accepteret ham fra første øjeblik :-) Jeg tror de kan huske hinanden , vi har ellers ikke set Benji siden han var godt 1 år . Så nu er jeg ejer af 3 skønne hunde ♥

P1040924.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok :-)

 

Hvordan tager han at have fået kappet kuglerne og cone of shame på? :ae:

 

Har har taget det pænt ;-) var lidt træt af kraven men vi tog den af ind i mellem mens vi hyggede med ham og mens han spiste :-) Men hormonerne raser endnu, vi har en lille Malteser veninde som kommer tit på besøg og han er bare så forelsket i hende , så ikke engang den slemme krave hold ham fra at humpe hende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...