Gæst Rullle Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 De SAT... Lopper.... Nå, men kære Freja har lopper, også selv om vi er stort set færdig med en 4 mdr kur... Vi HAR fulgt alle forholdsregler så formåeder at det er fordi at det loppemiddel vi bruger ikke er effektivt. Vi har brugt Advantage - hvilket jeg har hørt rigtig meget positivt om, men facts er at her virker det ikke... Vi tager så ud og køber Frontline combo vet, for at se om det virker inden vi kaster os ud i de skrappere midler- og fik så en B&B Petguard med... Men er der nogen der har erfaring med dette??? - hvornår skal man bruge dette efter man har givet en pipette??? - er B&B Petguard effektivt??? Altså kan virkelig godt lide ingredienslisten, men det skal jo også virke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Frontline virker ikke.. Har I prøvet Capstar? Det er en pille, og den tager de levende lopper, så I "bare" skal pipette mod æggene. Petguard har jeg ikke hørt om:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rullle Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Nu kender jeg godt nok et par stykker hvor den virker- så giver det et forsøg. Om ikk andet finder vi jo hurtigt ud af det... Hmm- har ikk hørt om Caspar, hvor kan man købe dem??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rullle Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Smil, rettelse- Capstar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Frontline virker "på" Duffy.... Altså Duffy er i live, men lopperne kradser af efter brug Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts