Hop til indhold

Regn frakke til Muskelhunde?


Gæst Bulldog
 Share

Recommended Posts

Halløj Muskelhunde mennesker!

 

Jeg er den heldige ejer af en Old English Bulldog som fryser på træningsbanen når det regner så vi har været i gang med at prøve en masse regnfrakker og INGEN af dem passer på sådan en hund..

 

Så mit spørgsmål lyder er der nogle af jer som kender et mærke eller frakke som passer godt til muskelhunde?

 

På forhånd tak! ;)

 

- Thue

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo kunne måske godt finde en der kan syg dem om.. men syntes bare når man giver ca 800 for en så skal den bare passe til den pris ;) Vil nemlig gerne have Hurtta's :)

 

Hvis ikke der er lavet nogle til "små" muskelhunde :) hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dælme en lang buller du har så:-)

 

Jeg har et grønt Hurtta str. 70 (fra nakke til halerod). Vi kan sagtens finde ud af at du prøver om det passer i omkreds (har schæfertæve), og så finder vi en god pris. Det er brugt ca. 10 gange.... Mener det kostede lige omkring en 500 kr-seddel.

 

Forstod det sådan, at når det endelig passede rundt om brystet var dækkenet for langt (kort men bred hund ;))

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstod det sådan, at når det endelig passede rundt om brystet var dækkenet for langt (kort men bred hund ;))

 

Jeg mangler også at skrive "når det koster 800 kr for et Hurtta".:blink:

 

Men TS kan jo prøve at finde en butik hvor de har str. 70, og så se om det passer i omkreds. Og hvis det gør, kan han sgu få både regn- og vinterdækken til en god pris:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke fået det indtryk at prisen er et problem for trådstarter, så meget som pasformen. Om han køber et 70 cm dækken billigt eller dyrt, er det stadig 30 cm for langt til hans hund :vedikke:

 

 

Jeg forstår det som at han kvier sig ved at give 800 kr. for et dækken og så få det syet op. Så derfor tænkte jeg at han jo kunne købe et brugt dækken til billigere penge, og så kvie sig lidt mindre ved at få det lagt op:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prisen er ikke som sådan et problem og ja 800 var måske også lige i overkanten... Med mindre jeg skal sende den frem og tilbage nogle gange hehe :)

 

Må se om jeg ikke kan finde en butik i nærheden hvor jeg kan komme ind og prøve en Hurtta frakke.. Men dælme ikke nemt med en bred og kort hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...