Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

lettere pinlig forespørgsel om Ozzies intime udskejelser lol

Featured Replies

Besvaret
Egon kan sagtens finde ud af det uden det larmer, men Benny ja.. han slubrer virkelig meget og jeg kan altså ikke ha' den lyd :lol:

Det er nok også den klammeste lyd i verden :badr: Futte gjorde det også og jeg stoppede ham hver gang :oops: Det kunne han gøre når han var alene hjemme. BASTA! :fornaermet:

Besvaret
Det er nok også den klammeste lyd i verden :badr: Futte gjorde det også og jeg stoppede ham hver gang :oops: Det kunne han gøre når han var alene hjemme. BASTA! :fornaermet:

Siger også han kan gå udenfor og gøre det :lol: Han ser bare uforstående på mig men han lader da være.

Besvaret
Siger også han kan gå udenfor og gøre det :lol: Han ser bare uforstående på mig men han lader da være.

Det er da også for koldt nu :mrgreen: Jeg havde ikke mulighed for at sende ham i haven, så jeg var bare benhård :cool:

Besvaret
Det tror jeg nu også jeg ville have svært ved at acceptere, at skulle være vidne til - men jeg er også sippet med sådan noget...

Hun bliver også altid stoppet! Dels fordi det er megaklamt (både lyd og syn) men også fordi hun sådan nærmest går ind i sig selv..

Besvaret
  • Forfatter
Onani - Spademanns Leksikon

Synes Ozzi burde læse under mulige bivirkninger :slem: står halvt nede på siden

Måske meget godt at frøken Ozzie ikke kan læse:mrgreen:

Kan det ikke bare være fordi hendes ben går i krampe? (Ja, jeg har en meeeeeget *host* ren tankegang :D)

Bare sært at benene går i krampe af at hun slikker sig... der :mrgreen:

ja jeg tænker også om tæver har en...øh, ja klitoris...? Hanhunde har jeg hørt om flere gange kunne..

men for at svære bare lidt på spørgsmålet, så lader det til at tæver i hvertfald har nogle reflekser et sted mellem det ene og det andet hul som kan sætte noget igang ved berøring..Det er berøring dette sted der får tæven til at stå stille til en parring og tage halen til side, lader det til.. Opdrættere ved sikker mere om det, jeg har bare haft en meget parringsvillig damehund, som ved enhver berøring på bagparten , men særligt der, fik hende til at stå i klar position;)

Gør Ozzie det altid eller kun når hun er i løbetid?

Ved ikke om de har sådan en ... dut. :engel: Synes jeg har læst engang herinde at de havde, men er ikke sikker.

Har aldrig set hende gøre det i løbetid.

Hun bliver også altid stoppet! Dels fordi det er megaklamt (både lyd og syn) men også fordi hun sådan nærmest går ind i sig selv..

Undskyld men dit ordvalg "ind i sig selv" :sjov: :sjov:

Besvaret

I'm scarred for life !!! :scared:

Jeg stemmer i med Anne. Herhjemme har vi også kun ægte prinsesser !

Besvaret

Basso lider bare af rengøringsvanvid dernede :-)

Bare vent til jeres næsten-voksne børn får kærester ...

Besvaret

Har altid dårlig dårlig samvittighed når jeg stopper dem, men kan ikke lade være:oops:. Hvis den gamle begyndte at rengøre sig når vi var gået i seng, røg han ned og ud med det samme.... Kan bare ikke have det :vedikke:

• 3 weeks later...
Besvaret

Jeg synes mest at det er ulækkert når vuffen så bagefter skal op og dele kys ud i alle retninger.:mums:

Chili har et par gange fået "angrebet" mig, og slikket mig på læben, så er det at man IKKE skal tænke på hvor det hundesavl kommer fra...:vuf: