Hop til indhold

Nytårstræf ved Kbh UDEN snor


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Jeg tænker umiddelbart at kl. 13 er fint, så kan man være hjemme v. 16tiden, hund fodres af og holde sig et godt stykke ud på aftenen. Evt. kunne man mødes kl. 12, men ikke tidligere for mit vedkommende. Mødtes v. 11tiden for nogle år siden til nytårstræf og det passede rigtig dårligt til Buster - han vågnede ligesom op og kunne slet ikke finde ro :(.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er hyggelige gæster, men han kunne måske godt lige have hørt, om jeg var hjemme der... Nå. Må gå en tur i Fælledparken selv, når de er smuttet og håbe der ikke er for meget bang endnu der.

 

Ja, det havde da været en god ide lige at konferere med dig. Nu ved jeg ikke, hvad tid gæster kommer/går, men jeg ville nok gå en lang tur morgen/formiddag - og så en kortere tur om eftermiddagen, så I ikke pludselig bliver "fanget" i fyrværkerihelvede. Det gjorde vi desværre for nogle år siden, hvor himlen pludselig var et stort fyrværkerihelvede - kl. var ca. 16 og vi var på vej hjem fra tur - og i dag er Buster rædselsslagen for fyrværkeri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det havde da været en god ide lige at konferere med dig. Nu ved jeg ikke, hvad tid gæster kommer/går, men jeg ville nok gå en lang tur morgen/formiddag - og så en kortere tur om eftermiddagen, så I ikke pludselig bliver "fanget" i fyrværkerihelvede. Det gjorde vi desværre for nogle år siden, hvor himlen pludselig var et stort fyrværkerihelvede - kl. var ca. 16 og vi var på vej hjem fra tur - og i dag er Buster rædselsslagen for fyrværkeri.

 

Tror de smutter omkring kl. 14-15. Og ved nærmere eftertanke, tror jeg også at jeg smider hundene i bilen og kører lidt ud af byen og går dem døde i stedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke Bantus ser min besked, vil nogen sige at hun skal bruge 5 zoner på hjemvejen? Kun 4 på udturen. Er helt bekymret, vil ikke at hun får en bøde! (Og Bantus, hvis hunden ikke er i taske, skal den også have billet, dog kun halvt så mange zoner som dig)

 

Hun sender vel bare bøden videre til dig. Kan du ikke ... få sådan nogle til at forsvinde ? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...