Hop til indhold

Strømmen er gået... Hvad før man? Hvem får regningen?


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

Strømmen i hele hytten gik her kl 24. Et relæ er brændt af. Har ringer til egendommens nr til elektriker. Intet svar. Har nu ringet til mit forsikringsselskab som ringer tilbage når de har fået fat i en som kan komme.

 

er det korrekt gjort af mig? Dækker bygningens forsikring (lejebolig) eller hænger jeg selv på den nu, når jeg nu har kontaktet en anden end deres faste el-mand?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil jo nok mene, at man kan leve fint uden strøm, akut skade for mig, er noget der skal stoppes, for at undgå skaden bliver større. Men afhænger nok af, hvor meget man har liggende i fryseren. Jeg udtaler mig ud fra at prisen for en elektriker en nat til søndag er langt dyrere end det jeg har i fryseren og jeg tror ikke Lejerbo ville betale. Måske bor du under helt andre forhold :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet for mig er bare at jeg skriver opgave, så er temmelig afgængig af strøm til min Mac og internet. Har næsten ikke noget strøm på min Tlf og har ikke fastnet. Min fryser er fyldt til randen og har næsten lige fyldt den op efter den stod af og mistede alt i den.

 

Der er lang tid til mandag lige nu. Øv hvor er jeg sur, mega stresset og irriteret lige nu. Der har længe været problemer med at relæet går, har sagt det til Vicevært men intet sker (snart 2 år).

 

Min indbo forsikring burde dække, men de er ikke sikre (vagt Tlf). Har lige talt med dem igen, de ringer i morgen tidlig.

 

det er noget mega L o r t, havde planlagt at skrive fra morgenstunden i morgen. Kan blive helt panisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet for mig er bare at jeg skriver opgave, så er temmelig afgængig af strøm til min Mac og internet. Har næsten ikke noget strøm på min Tlf og har ikke fastnet. Min fryser er fyldt til randen og har næsten lige fyldt den op efter den stod af og mistede alt i den.

 

Der er lang tid til mandag lige nu. Øv hvor er jeg sur, mega stresset og irriteret lige nu. Der har længe været problemer med at relæet går, har sagt det til Vicevært men intet sker (snart 2 år).

 

Min indbo forsikring burde dække, men de er ikke sikre (vagt Tlf). Har lige talt med dem igen, de ringer i morgen tidlig.

 

det er noget mega L o r t, havde planlagt at skrive fra morgenstunden i morgen. Kan blive helt panisk.

 

Er relæet stået helt af? Eller skal der muligvis bare skiftes en sikring? Det skal der relativt tit i mit - er ret god til at overbelaste det max..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Vi har prøvet noget lign for nogle år siden - det var det gammeldags relæ vi havde dengang som stammer fra da vores hus blev bygget sidst i 40'erne. Der skete det at der var tæt på at gå ild i hele lortet så det kostede en akut el mand som var ude og lave det - vi fik så indsat helt nyt relæ/måler mv.

 

Det jeg vil sige er, at du skal holde godt øje på at der ikke er tegn på at det brænder af - lugten af rådden makrel er en god rettesnor - og så få viceværten på så hurtig som muligt - har de ikke en vagtordning der hvor du bor?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...