Hop til indhold

Agility ikke en del af hunde-forum???


Gæst Dorthe's dog
 Share

Recommended Posts

Gæst Dorthe's dog

Har tidligere i dag skrevet om tips på en agility stævnekalender for 2013, men bemærkelsesværdigt er også mit opslag væk, nogen andens opslag om samme sag er også væk.

 

Er agility ikke en del af hunde-forumet ? Jeg spørg som nybegyndere...

 

Og jeg er ikke en del af virksomheden! Jeg synes bare det er super at man ikke først skal søge på hundeweb, DcH online etc. alt er samlet på et sted, men måske har hunde-forum et horn i siden på virksomheden???

Redigeret af bernerazuro
Reklame
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke tilladt at lave reklamer, hvilket det nok opfattes som, det har intet med hvilket firma man laver reklamer for, eller om man selv er en del af firmaet eller ej.... HF har virksomheder som betaler for reklame herinde, og derfor ville det virke unfair at folk kunne få deres kunne til at lave gratis reklame herinde... Nok derfor dit indslag er væk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo agility er en del af hunde-forum, vi har mange meget aktive agilityudøvere herinde. Når jeg melder til bruger jeg som regel DCH-tilmeld, så kan jeg se stævnekalenderen og melde til samtidig. Glæder mig til den dag DCH tager sig sammen og også får lavet betalingen som en del af systemet, så man ikke skal sidde og skrive kontonumre ned til overførsler bagefter når man melder sig til en del stævner af gangen.

 

Agilitysyd har i mange år haft en glimrende kalender, som indeholdt både DCH, DKK og en del DGI stævner og også et par stævner fra Tyskland og de nordiske lande. Men siden blev hacket tidligere på året. Den kører dog igen, men om han har tænkt sig at lave en 2013 kalender ved jeg ikke....

 

Ideen med en agilitykalender er glimrende, men eftersom den du henviser til er en del af et kommercielt site, så har man nok ment, at indlægget tangerede til reklame. Den slags har vi mange annoncører der betaler penge for at lave, så derfor er det ikke tilladt at reklamere i tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...