Hop til indhold

Platinum hundefoder - nogen der vil være med til at bestille??


Franziska
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeps. Men hvordan gør vi med det? Kan du have det med til Kbh?

Det kan jeg godt. Den kan være i min rygsæk:-D Det var den ihvertfald da jeg købte den:-D Hvor er du henne? Jeg er ikke særlig kendt derinde og ret god til at fare vild:mrgreen: Men jeg arbejder i Adelgade (sidegade til Gothersgade), så med en adresse, kan jeg måske finde frem via min iphone:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt. Den kan være i min rygsæk:-D Det var den ihvertfald da jeg købte den:-D Hvor er du henne? Jeg er ikke særlig kendt derinde og ret god til at fare vild:mrgreen: Men jeg arbejder i Adelgade (sidegade til Gothersgade), så med en adresse, kan jeg måske finde frem via min iphone:-D

 

Havde nu tænkt mig at mødes med dig derinde af ;) Må du gå ud i løbet af dagen..? Eller kan man komme ind? Tænker bare bil måske bliver lidt vildt hvis jeg kommer derind i myldretiden, hvor du vel får fri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yay! Så siger du bare hvilken dag, tidspunkt og måske lige send den korrekte adresse. Og nå ja, prisen :-D

 

Jeg er på job alle 3 dage før påske og efter påske er jeg også på job. Jeg holder frokost kl 12 (for det meste, det bliver besluttet på selve dagen). Jeg har vist givet 225 kr, så hvad med 200 kr?

 

Adelgade 13, 1304 Kbh K

 

Smider lige mit mobilnr i pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på job alle 3 dage før påske og efter påske er jeg også på job. Jeg holder frokost kl 12 (for det meste, det bliver besluttet på selve dagen). Jeg har vist givet 225 kr, så hvad med 200 kr?

 

Adelgade 13, 1304 Kbh K

 

Smider lige mit mobilnr i pb.

 

Fedt :) Skriver lige når jeg ved hvad dag jeg kan komme. Mandag eller tirsdag, regner jeg med.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Hvor bestiller i Platinum fra? Jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg bestilte det fra sidst.... :genert: udover at det var en udenlandsk side!

 

Jeg har sidste gang bestilt fra Hundefutter, Hundesnacks und Hundezubehör online kaufen | pets Premium , største problem med dem er at det er tit de ikke har foderet hjemme. Men ellers er det supergod service og hurtig levering.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...