Hop til indhold

Sheila er sej:)


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Ja, det er hun! Idagharvi været til rally prøve hos dch. Vi startede hjemmefra kl.8 i morges i plask regnvejr. Da vi så har gået en time i det vejr ud til pladsen, opdager jeg at det slet ikke var her:roll:

 

Men fordi jeg har aftalt med en at det var, så venter jeg på hende, så hun ikke kører forkert, i halvanden time! (min mobil er død, så jeg kunne ikke få at vide at hun ikke kom)

 

Vi er nu begge meget trætte og våde og går ind til odder igen for at tage bussen der ud, hvor jeg i mellemtiden har fået at vide det er..

 

Vi kommer ca 2 timer for sent, men da de stadig er igang, får vi lov at starte sidst, sammen med en løbsk tæve.

Så det venter vi så på, stadig våde og kolde, da vi nu sidder stille.

 

Sheila ville på trods af strabasserne gerne træne, bare ikke på steder der lugtede:shock:

Der varså sådan ét langt ulækkert område ved start området af banen og ved den første øvelse (dobbelt slalom), så da vi endelig skulle ind forvandlede damen sig til et æsel og ville ikke bevæge sig:lol:

 

Med mange plads og touch signaler lykkes det så til sidst at overtale hende til at gå fremad og resten af banen udførte hun med bravour:5up:

Hendes mor traskede så lige ind i en kegle og vist nok også et skilt:roll:

Og så skorede vi noget latter, da jeg måtte bære æslet væk fra banen, da hun var kommet forbi mål:lol:

 

Vi skulle gå banen 2 gange og der var endnu mere æsel over hende anden gang, men også her var hun super dygtig resten af banen.

 

Jeg syens da simpelthen hun er den sejeste hund. Tænk at gå 3 timer i regnvejr, vente to timer og så stadigvæk have lyst til at samarbejde.:5up:

Oggodt nok var prøven ikke officiel og dommeren vist heller ikke, men vi fik da 93 point:mrgreen:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

I er super seje begge to!! Tænk at du er fokuseret, at du går ind i det få ting der findes på banen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jeg synes der er sødt. Og hvor flot gjort af Sheila!! Hun er en sej pige :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I er super seje begge to!! Tænk at du er fokuseret, at du går ind i det få ting der findes på banen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jeg synes der er sødt. Og hvor flot gjort af Sheila!! Hun er en sej pige :5up:

 

Altså søde snevinter, der var ligesom 10 kegler og 20 skiltepå den bane der, så at jeg kun rammer 2 er da ingenting:evil:

 

 

 

 

:mrgreen: Men ok, prøv lige at gå to gange spiral lige efter hinanden og se om du bliver rundttosset og ikke kan gå lige:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Altså søde snevinter, der var ligesom 10 kegler og 20 skiltepå den bane der, så at jeg kun rammer 2 er da ingenting:evil:

 

 

 

 

:mrgreen: Men ok, prøv lige at gå to gange spiral lige efter hinanden og se om du bliver rundttosset og ikke kan gå lige:lol:

 

 

nårh ja...kan godt huske fra en video du engang viste, at der faktisk er en del ting på banen :oops:

 

men det er alligevel sjovt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nårh ja...kan godt huske fra en video du engang viste, at der faktisk er en del ting på banen :oops:

 

men det er alligevel sjovt :mrgreen:

 

Hehe, ja jeg grine også lidt af mig selv:lol:, men jeg blev simpelthen så rundtosset, da dommeren havde lagt to spiraløvelser lige efter hinanden..

(der går man rundt om 3 kegler, dvs 3 gange på en cirkel og når man samtidigkigger ned på hunden, går det galt)

 

Men det sjoveste var nu hendes æselpræstation.Nogle af de andre synes hun var frygtelig charmerende, som hun sådan kunne udtrygge sit mishag:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila er seeeej :cool:

 

Og ligeså hendes mor!

 

Hvis jeg havde fundet ud af, at jeg ville komme 2 timer forsent og så endda efter 3 timer i regnvejr, så var jeg gået hjem :oops:

 

det tror jeg så også jeg ville have gjort - gået hjem og været sur og tvær :oops: under alle omstændigheder ville min have været et æsel længe før da den haaaaader regnvejr og ihvertfald under ingen omstændigheder kan gå ude i det i 3 timer før nogen (nok hende selv) havde anmeldt mig for dyremishandling...

 

men for hulan jeg synes i begge er seje :5up: Jeg kender intet til pointsats til rally - men 93 lyder ihvertfald rigtigt flot :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt gået af jer begge, mig og Cujo havde stukket halen mellem benene og var gået hjem og havde delt en grill kylling :mrgreen:

 

:5up:

 

Har du aldrig drukket en øl og snurret rundt om den 10 gange? den var måske en lille træningsøvelse du skal udføre oftere så du ikke laver flere kegle nedvæltning...

 

 

hehe, nej, jeg kan ikke lide øl;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...