Besvaret Januar 2, 201313 år comment_1111219 Rottweilere er altså også små inden de bliver store;) så kunne jo håbe på han bare venter på en hvalp.. Rapporter
Besvaret Januar 2, 201313 år comment_1111293 Altså jeg stemmer for at det er Vito om nogle år, når jeg får rottebebs igen Rapporter
Besvaret Januar 2, 201313 år comment_1111294 Altså jeg stemmer for at det er Vito om nogle år, når jeg får rottebebs igen Du mener ikke han kan klare en af dem du har nu? Rapporter
Besvaret Januar 2, 201313 år comment_1111297 Du mener ikke han kan klare en af dem du har nu? Måske ikke helt *G* Altså han er blevet super god til at vifte dem væk, når de vil kysse og han ikke gider.. Men derfra og til at stå figurant for dem.. Tror der er lidt vej *GG* Rapporter
Besvaret Januar 2, 201313 år comment_1111315 Tror altå også Vito skal ha et par kilo mere på bagen inden han er figurant for Henriettes hunde:) Kan huske for et par år siden, yngstesønnen var vel 10, de spillede bold ude i haven, både Rex og knægten var fokuserede på en høj bold, hvilket resulterer i rex lander m begge forpoter i knægtens brystkasse, vælter ham bagover, og formår heldigvis ikke at lande på ham.. Så jo Vito mangler lidt pondus endnu, ellers bliver han vist slæbt rundt i det der bideærme:) gg Rapporter
Besvaret Januar 2, 201313 år comment_1111473 han venter på en kangal... Du skal da også altid overdrive altså *Gg* Rapporter