Hop til indhold

Nææææh! Der er noget den er god til!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu er lineføringen jo kun en meget lille del af lydighedsprogrammet :blink: men selvfølgelig vi har jo alle sammen de ting vi synes er sjove... Jeg synes jo selv at rally er noget kedeligt noget, men er nok aldrig blevet bidt af det, fordi Joy bare ikke fattede at man skulle holde mund da vi gik til det(jojo, tror jeg var med i en hel måned, men så gav jeg op på grund af gaveriet, og skal jeg træne frem mod noget, skal det være mod konkurrencer og gad bare ikke bruge tid på noget, hvor IB'en var givet på forhånd:genert: Det er også grunden til at han kun bliver brugt for alvor til agility nu, for der bliver man ikke trukket for utidig halsgivning:slem:).

 

Jeg er generelt enig - kan sjældent mande mig op til at træne noget, hvis der ikke er et konkurrencemål for øje... Men tanken om at gøre noget for Johna som hun instinktivt var GOD til (som Karla var med agility'en i sin tid), det ville varme mit hjerte :lun: tror bare jeg ville slå både hende og mig ihjel, hvis vi skulle gå stuedressuren af et lydighedsprogram :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan havde jeg det også på et tidspunkt med Cassi... gad vide om det er forklaringen på at lineføringen bare er vores mest ustabile øvelse:hmm:Vi har jo nærmest fået alt mellem 2,5 og 9,5, og det er noget skidt, når øvelsen er til kvotient 2:fornaermet:

 

Jeg prøver på at gøre mig super spændende, men det handler virkelig meget om for vores vedkommende ikke at overdrive opvarmningen til konkurrence. men jeg synes også det er røvsygt(og det er pænt sagt, hihi). Det går heldigvis bedre nu hvor vi har fået linen af og der ikke er nogen direkte forbindelse.

 

Men hvis hun er rigtig god til at finde ting, så er det måske et mål at træne frem mod at blive eftersøgningshund? Så behøver hun jo sådan set heller ikke at samle genstandene op:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...