Hop til indhold

Gamle billeder, mest af Penny!


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg sad og ledte efter et bestemt billede på min kærestes telefon, og fandt så bare en masse gamle ting, som selvfølgelig aldrig har været herinde, fordi.. ja, det lå jo på hans telefon!

 

Så her får i lige en masse (dårlig kvalitet dog) billeder (Og videoer hvis jeg kan finde ud af det!)

 

IMAG0020.jpg

Penny, dengang hun opdagede hvor Dexters foder var.. Så kunne han ikke have den i fred, og Penny blev ved at skvatte rundt, og være ved at kvæle sigselv, så vi måtte fjerne stativet :lol:

IMAG0054.jpg

Fin lille dame!

IMAG0112.jpg

Penny på besøg hos min kærestes forældre første gang. Hun faldt i deres lille sø...... Dexter har boet der i over et halvt år, og faldt ALDRIG i den sø :lol:

IMAG0144.jpg

Aften hygge i sofaen :lun: Vi må altså have en større sofa :lol:

IMAG0189.jpg

Normalt er jeg ikke meget for at vise migselv sovende, men kæresten snuppede det her billede for et par uger siden imens jeg sov på sofaen, viklede ind i dyner og tæpper, med Penny sovende sammen med mig :lol:

IMAG0231.jpg

Dette er taget igår... Det er stadig hendes bedste sovestilling :lol: (Og den VAR engang HVID den pude:evil:)

 

Og så var der første gang Dexter og Penny fik lov at lege sammen (Tag jer ikke af Pennys små skrig-lyde, der skete ingen skade :lol: ) :

 

[video=youtube_share;2oUhlp59-fE]

 

Og denne her, kan jeg bare godt lide fordi... Vi har lige fået Penny på det her tidspunkt. Det er første gang vi modtager foder imens vi har hende, og da pakken kommer beder jeg hende hoppe op.. Hun sætter poterne på, og bliver rost, og to sekunder efter står hun på kassen på eget initiativ... Ehm.. Dexter roses for at finde maden, for han er altid den der pakker boksen op jo (Han får dog fat i selve posen med foder, hvilket ikke er meningen) :lol: Jeg undskylder min grimhed, og min fjollede ros af Penny, men jeg elsker bare videoen, fordi man virkelig kan høre hvor overrasket jeg er over at hun uden noget som helst tilbyder at hoppe op selv :lun::lol: Og undskyld for Dexters husky bjæf af begejstring, så ved i hvordan det lyder i vores hus når han er glad :lol:

 

[video=youtube_share;i1dTgzyA2pY]

 

Og.. Penny der snorker :lol: Se lige hvor lille hun eeeer :lun:

 

[video=youtube_share;XNrz5DrzrT8]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Hvor er det sjovt, at du taler engelsk :D Man regner bare med, at der ikke er nogle danskere der gør det :D Hvor er din kæreste (eller du??) fra? (jaja, jeg er nysgerrig!)

Og hvor er det nogle skønne videoer ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det sjovt, at du taler engelsk :D Man regner bare med, at der ikke er nogle danskere der gør det :D Hvor er din kæreste (eller du??) fra? (jaja, jeg er nysgerrig!)

Og hvor er det nogle skønne videoer ^^

 

Min kæreste er fra Holland, og her bor vi også. Faktisk er video'en totalt misvidende. :lol: Vi taler Engelsk sammen, Dansk til Penny og Hollandsk til Dexter (Sådan hovedesageligt) :lol: (Og ja det lyder sjovt når man skal have hundene til at smide sig på tæppet, og man skiftevis skal sige det på hollandsk og dansk :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, han vejer 23-24 kg.. Men om han måske er ret høj ved jeg ikke... Jeg ville måle ham, og har nu rendt rundt og forsøgt at finde målebånd, men det er altså væk.. Typisk...

 

Mente også høj, han ser bestemt ikke tyk ud. De huskyer jeg kender er bittesmå, Dexter ser nærmest ud til at være større end Egon.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mente også høj, han ser bestemt ikke tyk ud. De huskyer jeg kender er bittesmå, Dexter ser nærmest ud til at være større end Egon.

 

Jeg har sendt manden afsted for at købe et målebånd :lol: Men han er nok ret høj.. Jeg tror han er højere end racen er tilladt... Han er meget "ranglet".. Eller det er begyndt at blive bedre her på det seneste, men han er jo også snart 2 år, så han er begyndt at vokse mere til i "bredden"... Måske vejer han endda mere end 23-24 kg, måske 25.. deromkring... Sidst han blev vejet var da vi var til tjek i sommers...

 

Nu håber jeg manden husker at købe målebånd :lol: Jeg er blevet helt nysgerrig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Målte ham lige, og han er faktisk "kun" 61 cm. ca. dog er max i standarden 60 cm... Men det er også lidt pudsigt for så er han faktisk lige i det laveste i vægt i forhold til standarden, og lige over max højden :lol: Så han ER jo høj og tynd :lol: Men tilgengæld har han en hel del mere pels end standarden foreskriver også. (Hvilket gør han også ser langt større ud)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe nu ved jeg så ikke engang hvor høje mine er, men muligvis også omkring de 60cm, synes jeg at huske noget om :hmm: De huskyer vi møder er ret små, men de er jo også træk linier, det er nok det.

 

Dexter er et mix af brugs og show linier.. Jeg tror det er derfor han har fået den spinkle, men store bygning, og så alt pelsen... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og en sprit ny video fra for... en halv time siden...

 

Sådan driller man storebror, så man får hunde-sofaen for sigselv :lol: Jeg undskylder reklamerne på gulvet, som skrevet i den anden tråd er det Penny der har en tendens til at hente dem, og smide dem rundt omkring :lol: Og undskyld det høje Penny Bjæf, nu skal i ikke skide af skræk når i ser videoen :lol:

 

[video=youtube_share;41kuwxR6Lbw]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...