Hop til indhold

Dejlig lille Chihuahua hanhund


Gæst Jesper
 Share

Recommended Posts

Gæst Jesper

Skøn lille chihuahua søger desværre en ny familie. Han er en dejlig hanhund på 5 år der elsker at hygge med sin og tage en lur i sofaen eller lege. Bor i aalborg

Han har et dejligt sind og stiller ikke de store krav, er god til at være alene, men kan bedst lide når der er nogen hjemme. Prisen er 3000 kr. Den ideele nye ejer er ovre små børn(under 6 år) og har ikke alt for lange arbejdsdage. IMG_1948.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han var egentlig min ekskones hund men hun ville ikke gave ham da vi flyttede fra hinanden. Det er et par år siden og jeg er flyttet sammen med en ny. Vi har i alt 3 børn under 6 og der skal mange regler til for at det kan gå. Og små børn og små hunde fungere bare ikke for os. det går lige men jeg synes han fortjener bedre. For han er en rigtig god hund.

Redigeret af Jesper
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Han var egentlig min ekskones hund men hun ville ikke gave ham da vi flyttede fra hinanden. Det er et par år siden og jeg er flyttet sammen med en ny. Vi har i alt 3 børn under 6 og der skal mange regler til for at det kan gå. Og små børn og små hunde fungere bare ikke for os. det går lige men jeg synes han fortjener bedre. For han er en rigtig god hund.
Åh... Tak for svaret..Jeg skriver lige til en veninde som har mistet sin lille hund..Tænker hun måske er interesseret..
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Line Bi

Kan den med andre hunde? og er den stadig til salg? :-)

 

 

Skøn lille chihuahua søger desværre en ny familie. Han er en dejlig hanhund på 5 år der elsker at hygge med sin og tage en lur i sofaen eller lege. Bor i aalborg

Han har et dejligt sind og stiller ikke de store krav, er god til at være alene, men kan bedst lide når der er nogen hjemme. Prisen er 3000 kr. Den ideele nye ejer er ovre små børn(under 6 år) og har ikke alt for lange arbejdsdage. [ATTACH=CONFIG]102157[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Har energi til mere og leder efter en lille hund som skal kunne komme overens med en, 1 årig lab, blanding. Hvordan er din med andre hunde?

Hilsen mette

Hej Mette

 

Jeg tror at en lille chi er en dårlig ide at sætte sammen med en hvalp/unghund af den str. Din lab vil højst sansynligt tromle den ned i leg, hvilket ville være synd.

 

Hvis du ønsker en hund nr. 2 ville jeg hellere vente til nr. 1 er mere psykisk og mentalt moden.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...