Hop til indhold

Mmmm... Nej, ikke Marabou


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har vi været på Large Puppy en god periode, og nupper lige en sæk mere. Så er Ludwig en 14 mdr. når vi skifter....og det bliver fortsat til Essential.

 

Har fået prøveposer på de 3 "almindelige" voksenvarianter, Ludwig spiser alle 3 med stor glæde, så regner med at vi kommer til at skifte/blande med dem!

 

Så det korte af det lange er at vi er yderst begejstrede for Essential herhjemme:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fortsætter også på bedste vis..

 

Cody, som er husets kræsenpind, var jo begyndt at væmmes ved Acana Pacific, så jeg har længe holdt mig fra "fiske-foder"

Nu har jeg så lige fået foder hjem til det næste halve år, har satset og også købt Nautical.

 

Jeg havde 2 dansende hunde om mig, da det blev hældt op i tønden.. Og det dufter ret godt, synes jeg selv.

Jeg får tit lyst til sushi, når jeg får næsen for langt ned i det :mrgreen:

 

Chabal er så kommet på Stamina. Han skal virkelig til at få lidt sul på kroppen. Han ligner snart en ranglet F1'er

Jeg har endnu ikke fået ham vejet, men det ser ud som om, at der er kommet en lille smule ekstra på ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...