Hop til indhold

Mmmm... Nej, ikke Marabou


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Janni privat

Hvilken slags har i andre prøvet?

 

Jeg har fået en sæk superior living.. Duften er jeg skuffet over, men nu er det jo heller ikke mig der skal æde det..

 

Hundene har fået og dem som ellers er altædende har også ædt det.. Dem som er lidt kræsne kiggede på det og sagde "ja det er jo ikke Royal Canin, vel"..

Håber de æder det senere..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken slags har i andre prøvet?

 

Jeg har fået en sæk superior living.. Duften er jeg skuffet over, men nu er det jo heller ikke mig der skal æde det..

 

Hundene har fået og dem som ellers er altædende har også ædt det.. Dem som er lidt kræsne kiggede på det og sagde "ja det er jo ikke Royal Canin, vel"..

Håber de æder det senere..

 

Jeg har Estate

Jeg elsker duften. Og dum som jeg er, troede jeg at det også ville smage lidt af bær :lun:

Nej, det smager bare af tørfoder :-D

 

Min kræsen-pind kan godt li det.

Ja, ved godt at det er en labbe-delle jeg har. Men han er altså lidt kræsen..

Fik en prøve-pose af Kingsmoor Pure Fish.. Det blev spyttet ud af begge hunde, da vi afprøvede det.

Chabal kunne så efter et par minutter alligevel ikke bare efterlade det på gulvet, så ned kom det. Men Cody... :badr: Niksen biksen, Karen Blixen

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville lige opdatere...man kan ikke få foderprøver hos dem, men hvis hunden ikke kan lide det så kommer de og bytter det :5up: Har lige bestilt 12,5 kg. estate og manden jeg snakkede med var SÅ flink og gav mig ovenikøbet en ekstra foderspand til det foder jeg har i overskud helt gratis :hjerte: Glæder mig til bærduften :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ville lige opdatere...man kan ikke få foderprøver hos dem, men hvis hunden ikke kan lide det så kommer de og bytter det :5up: Har lige bestilt 12,5 kg. estate og manden jeg snakkede med var SÅ flink og gav mig ovenikøbet en ekstra foderspand til det foder jeg har i overskud helt gratis :hjerte: Glæder mig til bærduften :mrsgreen:

 

Jeg vil også have den slags der dufter af bær :megaked: min dufter af tørfoder...og ingen vil spise den :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også have foderspand :( Jeg snakkede også med Kasper i dag, tror vi snakkede i en halv time :o Virkelig sød kundeservice :D

 

Jeg bestilte kort efter vores samtale over telefonen, og han kunne huske mig så derfor smed han lige en ekstra spand oven i :blink:

 

 

Jeg vil også have den slags der dufter af bær :megaked: min dufter af tørfoder...og ingen vil spise den :cry:

 

 

Så ring til ham og sig at de ikke vil spise det, så kommer de og bytter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha jeg har squ lidt ondt af ham Christian :ae: De har virkelig kludret i min bestilling, der var kun én spand med men det er nu okay det kan jeg leve med den anden var jo gratis alligevel :blink: Men foderet jeg bestilte var Estate Living men jeg fik Superior Living :lol: Lidt ærgerligt for Estate kostede 489 og Superior 439 :hmm: Men hun ser ud til at kunne lide det, så vi beholder det :blink:

 

Nænnede næsten ikke at skrive til ham igen, men tænker det er bedre han ved at der er problemer så de kan blive løst :5up:

 

 

Men man må sige han er ked af det, for næste gang jeg bestiller så får jeg vist rabat :mrsgreen: Det blir så når de får kattemad :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
haha jeg har squ lidt ondt af ham Christian :ae: De har virkelig kludret i min bestilling, der var kun én spand med men det er nu okay det kan jeg leve med den anden var jo gratis alligevel :blink: Men foderet jeg bestilte var Estate Living men jeg fik Superior Living :lol: Lidt ærgerligt for Estate kostede 489 og Superior 439 :hmm: Men hun ser ud til at kunne lide det, så vi beholder det :blink:

 

Nænnede næsten ikke at skrive til ham igen, men tænker det er bedre han ved at der er problemer så de kan blive løst :5up:

 

 

Men man må sige han er ked af det, for næste gang jeg bestiller så får jeg vist rabat :mrsgreen: Det blir så når de får kattemad :bigsmile:

 

Hvad synes du om duften? Det er jo den jeg også fik leveret..og mine er dybt utilfredse

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...