Hop til indhold

"Den hjælpende pote" - Personlig erfaring?


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Det lyder da som en god idé - hvis ellers Luna kan håndtere det med at der kommer én og lufter hende og forlader hende igen? Dén ville nemlig ikke gå her, det gider - specielt Ayo - overhovedet ikke finde sig i. Eller jeg ved ikke om det ville gøre en forskel at det var en "udefra" som kom og gik igen, muligvis? :hmm: Men VI skal i hvert fald ikke gøre det. Men kan Luna, og du kan finde penge til det - og du føler dig tryg ved hende som har hjemmesiden, så synes jeg da det er en rigtig fin idé, for at Luna kan få lidt selskab i løbet af dagen og komme ud og tisse :5up:

 

Du har ikke prøvet at sætte sedler op i de lokale supermarkeder, om der evt var en enlig pensionist som savner lidt selskab i dagstimerne? :-D Tænker det kunne være det kunne gøres lidt billigere af den vej, og der måske også var én som kunne få glæde af Lunas selskab. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk slet ikke sikker på, at Luna kan klare at blive efterladt med det samme igen. Det kunne hun ikke som hvalp ihvertfald. Så jeg ville nok vælge den, hun kalder "mini", som er 20 minutter

 

Problemet er at jeg ikke rigtig stoler på min egen dømmekraft, så jeg ville ikke være sikker på, at vedkommende ville være god nok:genert:

 

Tænker lidt om jeg skal spørge mine naboer. Dem, der havde hund, da vi flyttede ind. Men deres hund fik jo max 3 gåture af 7 minutter i de 3-4 mdr jeg nåede at bo her, inden den døde, så det er heller ikke helt optimalt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk slet ikke sikker på, at Luna kan klare at blive efterladt med det samme igen. Det kunne hun ikke som hvalp ihvertfald. Så jeg ville nok vælge den, hun kalder "mini", som er 20 minutter

 

Problemet er at jeg ikke rigtig stoler på min egen dømmekraft, så jeg ville ikke være sikker på, at vedkommende ville være god nok:genert:

 

Tænker lidt om jeg skal spørge mine naboer. Dem, der havde hund, da vi flyttede ind. Men deres hund fik jo max 3 gåture af 7 minutter i de 3-4 mdr jeg nåede at bo her, inden den døde, så det er heller ikke helt optimalt

Er de pensionister dine naboer? Altså om de går hjemme - så de evt kunne hente Luna efter x antal timer alene og så have hende hos sig til du kommer hjem? Så behøver de ikke lufte hende, men blot lukke hende ud i haven - eller bare gå en lille kort tissetur med hende. Men så har hun da i det mindste selskab og muligheden for at komme ud og tisse? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk slet ikke sikker på, at Luna kan klare at blive efterladt med det samme igen. Det kunne hun ikke som hvalp ihvertfald. Så jeg ville nok vælge den, hun kalder "mini", som er 20 minutter

 

Problemet er at jeg ikke rigtig stoler på min egen dømmekraft, så jeg ville ikke være sikker på, at vedkommende ville være god nok:genert:

 

Tænker lidt om jeg skal spørge mine naboer. Dem, der havde hund, da vi flyttede ind. Men deres hund fik jo max 3 gåture af 7 minutter i de 3-4 mdr jeg nåede at bo her, inden den døde, så det er heller ikke helt optimalt

 

Hvorfor ikke? Hvis hun har svært ved at holde sig er det vigtige bare hun kommer ud at tisse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold k*ft hvor er det smart!! :5up:

 

Jeg ved godt, at du helst ikke vil ringe hende op, men så prøv at skrive til hende.. Beskriv din situation og hør hvad hun synes :)

Så kan du danne dig et billede af, hvordan hun virker?

 

Men jeg synes da, at det på 20 min. virker fint.

Hun skal jo bare lige ud at tisse? Hvilket måske tager 5 min inkl. ind og ud ad døren, og så er der 15 min. til nus og kæl. Og måske 2 min ekstra - Man kan jo ikke stoppe igen med Luna :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er de pensionister dine naboer? Altså om de går hjemme - så de evt kunne hente Luna efter x antal timer alene og så have hende hos sig til du kommer hjem? Så behøver de ikke lufte hende, men blot lukke hende ud i haven - eller bare gå en lille kort tissetur med hende. Men så har hun da i det mindste selskab og muligheden for at komme ud og tisse? :-)

 

Hvorfor ikke? Hvis hun har svært ved at holde sig er det vigtige bare hun kommer ud at tisse.

 

Ja spørg da dine naboer? Hvis de gad trisse 10 min med hende, og muligvis tage hende med hjem til du kom? Det ville da være ret optimalt.

 

Kendte du ikke en anden som også gerne ville? En ung pige? Eller er det hende som er der nu?

 

De ville jo ikke gå med deres egen hund, derfor tænker jeg, det ikke er optimalt. Deres hund var bare i haven. Luna tisser ikke i haven. Jeg stod og snakkede med konen en dag, om min bekymring og der var ingen reaktion, så jeg tror ikke de vil:genert: Men nej, jeg finder ikke ud af det, uden at spørge dem direkte.

 

Egentlig var det Mette (MVA der skriver hernede under), jeg havde i tankerne:mrgreen:, men hun kan desværre ikke. Så ja hende, jeg bruger nu, er hende, der har lånt mig sin ekstra puter og hun vil så gerne, men hun vil også gerne passe heste.. Så nu må vi se

 

Hold k*ft hvor er det smart!! :5up:

 

Jeg ved godt, at du helst ikke vil ringe hende op, men så prøv at skrive til hende.. Beskriv din situation og hør hvad hun synes :)

Så kan du danne dig et billede af, hvordan hun virker?

 

Men jeg synes da, at det på 20 min. virker fint.

Hun skal jo bare lige ud at tisse? Hvilket måske tager 5 min inkl. ind og ud ad døren, og så er der 15 min. til nus og kæl. Og måske 2 min ekstra - Man kan jo ikke stoppe igen med Luna :blink:

 

Hihi, nej hun er jo en lille klistreprinsesse:lun: Og ja den på 20 minutter, tror jeg passer os bedst. Jeg venter lige til jeg har Charlotte's skema, før jeg kontakter hende:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig var det Mette (MVA der skriver hernede under), jeg havde i tankerne:mrgreen:, men hun kan desværre ikke. Så ja hende, jeg bruger nu, er hende, der har lånt mig sin ekstra puter og hun vil så gerne, men hun vil også gerne passe heste.. Så nu må vi se

 

Hihi, nej hun er jo en lille klistreprinsesse:lun: Og ja den på 20 minutter, tror jeg passer os bedst. Jeg venter lige til jeg har Charlotte's skema, før jeg kontakter hende:-D

 

Jaa, og jeg ville så gerne! Jeg beholdte hende også gerne længere tid her end din arbejdsdag, hihi :blink:

Så jeg håber virkelig, at I kan få det til at passe med Charlottes skema og måske et enkelt besøg af Den hjælpende pote eller aflevering hos de andre muligheder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa, og jeg ville så gerne! Jeg beholdte hende også gerne længere tid her end din arbejdsdag, hihi :blink:

Så jeg håber virkelig, at I kan få det til at passe med Charlottes skema og måske et enkelt besøg af Den hjælpende pote eller aflevering hos de andre muligheder :)

Hihi ja jeg ville sikkert næsten skulle kidnappe hende, for at få hende med hjem igen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...