Hop til indhold

Problem med te-legen


Maria84
 Share

Recommended Posts

Efter inspiration herinde ville jeg prøve te-legen med Anton og Kato. Jeg startede med Kato med at rose og give godbidder, hver gang han viste interesse for teposen og han fandt hurtigt ud hvad "te" betød.

Anton derimod....da gik det ikke så godt... De første 2-3 gange rørte han teposen med poten og fik en godbid. Derefter tog han teposen i munden og så ville han bare ikke af med den igen, uanset hvor mange godbidder jeg tilbød ham.

 

Er der noget jeg kan gøre anderledes, eller kan jeg skifte teen ud med noget andet, der stadig dufter rimelig kraftigt og som (åbenbart) ikke smager lige så godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger at komme emnerne i engangsbægre.

 

Målet er en ramme af træ med 6 huller der passer til bægrenei og så bede Pelle om at identificere en duft mellem 5 andre.

 

Om vi når der til vides ikke, det kræver jo man træner

 

Jeg har haft indsamlet "tonsvis" af vatrondeller med fært af forskellige mennesker for at træne på menneskefært, men interessen holdt ikke hos mig dengang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger at komme emnerne i engangsbægre.

 

Målet er en ramme af træ med 6 huller der passer til bægrenei og så bede Pelle om at identificere en duft mellem 5 andre.

 

Om vi når der til vides ikke, det kræver jo man træner

 

Jeg har haft indsamlet "tonsvis" af vatrondeller med fært af forskellige mennesker for at træne på menneskefært, men interessen holdt ikke hos mig dengang.

 

Det lyder ellers rigtig spændende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...