Hop til indhold

luca søger nyt og blivende hjem.


Gæst mama
 Share

Recommended Posts

Hjælp.

Hej Luca er min datters hund på 8 måneder,han er en blanding af beagle og fransk bulldog,han er super dejlig,elsker at køre bil,madglad,fuld af energi,og er vant til at være alene og katte og børn osv.. Der er faktisk intet som han ikke kan. Men min datter arbejder for meget 10-12 timer og syntes nu det er synd for ham at han skal være så meget alene så lige pt er han hos mig og jeg har både hund og kat så det er lidt for meget. Så håber der er en familie som har tid til at give ham kærlighed for det er han også god til,putte i sofa osv,men han er stædig og har nogle gange klappet ørene sammen fordi der er noget som lugter godt,.

 

 

skriv eller ring vi bor i gladsaxe. Vil helst have ham ud til have ,det har jeg og han elsker at rumstere rundt i den. Han kan rulle rundt og sidde og gø på komando og vil gerne lære..

man kan ringe til mig på tlf 22408464

270102_4977015385502_843047069_n.jpg

293948_10200202720933052_1116032239_n.jpg

45170_10200098764614209_736127082_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Luca ikke et Tæve-navn?

 

 

Nej, ikke nødvendigvis. Luca er et Italiensk drengenavn. I Ungarn er det et pigenavn.. Så det tror jeg bare handler om hvor man høre navnet.

 

Grunden til man i Danmark automatisk antager det er et pigenavn er fordi at drengenavne der slutter på a, er rigtig, rigtig sjældne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...