Hop til indhold

Min lille hemmelighed..


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

såååå sød :lun:

Taaaak :bighug:

Åh-ha jeg glæder mig til at få vores kamera tilbage igen, så jeg kan få nogle ordentlige billeder af alle tre hundepiger igen :lun: og især nogle af Zazu, hende har vi jo, so far, kun mobilbilleder af :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde billeder. :hjerte: Er Liva meget misundelig over, at hun ikke må lege med de andre to i haven?

Altså selvfølgelig ville hun gerne med dem ud og lege - men jeg synes egentlig det går meget ok. Nok også fordi hun er så langt i forløbet som hun er, så hun gerne må lege med dem indenfor - altså tumle-/trækkelege, under opsyn, det må stadig ikke gå FOR vildt for sig! Og fangeleg er stadig forbudt. Og når så de to andre bliver lukket ud, og Liva skal blive inde, så tager jeg hende enten op (hun ELSKER at komme op og sidde, og man så gider nusse hende eller bare snakke til hende :lun:) eller finder en bamse vi kan lege med. Så må vi kompensere lidt på den måde. :-)

 

Men den dag hun kan blive lukket ud i haven med de to andre - og blive sluppet løs på en gåtur i skoven, hvor de alle tre kan være løse. Det bliver uden tvivl lykkens dag for hende! :hjerte: Tror efterhånden hun trænger til at få løbet igennem og brændt noget krudt af!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder..Hun er så bedårende og passer bare perfekt ind i flokken.

 

Hvornår er Liva klar til at løbe med udenfor?

Altså normalvis siger de jo 6 mdr. Men eftersom Liva er kommet sig rigtig godt og hurtigt i forhold til hvordan det oftest går, så forventer de tidligere. Men det er jo kun 2 mdr siden - så der går nok et par mdr endnu :???:

 

Og taaak :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede kun i havde tre hunde:sjov:

Tre hunde + Ayos humpehund! :engel:

 

:lun: Hun er altså bare skøn hende Zazu!

 

Synes det er sjovt at tænke på hvor meget størrelsen betyder... Når jeg sådan ser dem i jeres stue... Så ser det jo slet ikke voldsomt ud... Men havde vi haft tre.. puuuh :lol: Men de er jo så også lige 20 kg tungere (per stk!) :lol:

Nu har vi altså også en pæææænt stor stue - der kunne sagtens være tre store hunde herinde, og man ville stadig føle der var masse af plads! :blink: Vi har haft hunde på besøg så vi havde 5 små hunde ialt - og man mærkede knap de var her :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er dagens Zazu+3-kløver billeder? :vedikke::engel:

Ehm, de er her ikke.. :oops: kom jo først hjem da det var mørkt! *suuuk*

I morgen - SÅ skal i få nye billeder!

 

Indtil da må i nøjes med denne fra igår - som godt nok også er postet i januar billedtråden - men den skal da også i Zazus egen tråd.

 

IMG_0946.JPG

SÅ smelter ens hjerte altså! :hjerte:

 

Har også lige kigget video igennem af deres 4-timers-alenetid i dag - sådan ligger de det meste af tiden. I én stor klump og sover sammen allesammen :bighug::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde jo ellers aftalt 14 dages prøvetid - for der var jo ikke rigtig noget ved det, for nogen af parterne, hvis ikke Zazu kunne trives med Ayo & Liva, eller omvendt - men det er ved at være et par dage siden at jeg skrev til Zazus plejefamilie at hun lige så godt kunne sende omregistreringspapirerne til Dansk hunderegister til mig - for hun får hende altså IKKE tilbage! Men det sagde hun også hun ligesom godt havde fornemmet ret hurtigt.. :mrsgreen::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at du kunne tage hende :lun:

 

Sikke en fest i det lille hjem!

Wow, sikke flot huset er blevet ! post dog i vis dit hjem tråden :banan:

Der er ren fest og ballade herhjemme hele tiden - det er SÅ skønt. :banan: Og Zazu er simpelthen noget af det kæreste og nemmeste! Er virkelig imponeret over hvor nemt det er gået med at få hende indkørt i flokken - og hvordan hun bare tager alting i stiv pote. Også alene-hjemme-delen.

 

Vi havde jo desværre ikke decideret ferie, da det jo ikke ligefrem var planen vi skulle have hund nr. 3 nu - så vi fik i forlængelse af hinanden arrangeret nogle ekstra fridage efter weekenden, og så er min mor så sød at hun gider passe dem i hverdagene :bighug: så er de alene x antal timer, og så kommer hun over til dem og er hos dem til vi kommer hjem igen. Hun er virkelig guld værd! Og så øger vi tiden lidt for hver dag hun kommer :-D

 

Åhh.. har overvejet det. Har haft postet nogle i AOI-tråden. Men er sådan lidt paranoia omkring det der med at smide sit hus til offentligt skue.. :genert: ikke fordi vi overhovedet har nogle dyre designermøbler el.lign. overhovedet - bare åhha.. vil dog gerne, tør bare ikke rigtig! :lol: Altså ikke pga jer HF'ere - men fordi det så bare ligger dér til offentlig skue på nettet.... Men tak :bighug: det er også virkelig lækkert, og vi er blevet SÅ glade for det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med sådan en god mor, og sådan en dejlig hundeflok :lun: ..

 

- jamen så post dem i en pb til mig :lol: eeeelsker at se indretning :banan:

Åh tak hvor er du sød :bighug:

Jamen dét vil jeg gerne. PB on its way.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå I kan da godt få lidt hyggebilleder af hundene fra i aften :lun:

 

IMG_0101.JPG

"Mmh, hvad har du der Liva? Vil du dele?!"

 

IMG_0102.JPG

"Ha! Nu kigger hun på Ayo i stedet for - og imens hapsede jeg den.."

 

IMG_0106.JPG

Så havde de begge to noget spiseligt

 

IMG_0126.JPG

Smukke hund :lun:

 

IMG_0127.JPG

De holder liiige øje med hvor Ayo skal hen med den tyggepind!

 

IMG_0131.JPG

"Det er min!!" :sjov: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...