Hop til indhold

Vild med 2013


 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Janni privat
Jeg kommer, skal jo ned og hilse på mine medopdrættere i Danmarks kaninavlerforening, og så er det ret så meget tradition at komme forbi, Aya kommer self. også med :D
Tag din søster med :engel:

 

Klubben for små selskabshunde holder udstilling begge dage... Udover det har vi også en stand dernede, og ligesom sidste år kommer der en bunke kæle-løver med..I år tager vi en endnu større gård med.SIdste år var den sq lidt trang med alle de unger og løve-interesserede der skulle sidde derinde...

MAnge børn nåede aldrig videre, og jeg skal ærligt indrømme at jeg var forbavset over børnene..Når de fik lov at komme over hegnet blev der sagt "ingen løften af hunde. Sæt jer ned, så kravler de op på jer..Ingen løben i hundegården. Ingen råben. Og hvis hunden vil gå må den det" Ikke en måtte vi korrekse..

Tænker måske at Angel og Toffee ikke skal gå løs i år :engel: Angel charmede sig ind hos Olivers..Som var ret fornærmede over hun kun gad hugge leverbites... Toffee blev hele tiden fundet henne ved hønsene :roll: næsten konstant liggende på ryggen for at folk skulle klø mave..

Link til indlæg
Del på andre sites

Janni: Det er så meget på eget ansvar Janni, jeg vil ikke stå til ansvar for eventuelle løver der ryger med hjem i min søsters lomme :fornaermet: men skal self. nok elske dem meget højt alligevel:lun:

 

Retriveren: den kanin skulle vel ikke være sådan en lille stribet en som Lotte har med, for så bliver jeg jo nok nødt til at tage min kanin med også så vi kan få nogle kaninbabyer ud af det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Janni: Det er så meget på eget ansvar Janni, jeg vil ikke stå til ansvar for eventuelle løver der ryger med hjem i min søsters lomme :fornaermet: men skal self. nok elske dem meget højt alligevel:lun:

 

Retriveren: den kanin skulle vel ikke være sådan en lille stribet en som Lotte har med, for så bliver jeg jo nok nødt til at tage min kanin med også så vi kan få nogle kaninbabyer ud af det :engel:

 

Hehe jeg aner ikke hvilken en pels-klump hun tager med - men en der skulle parres tror jeg :mrgreen: jeg lovede bare at min hund ikke åd den på vejen derned :blink:

Hun har jo så mange så aner ikke lige hvilken en af dem det er... håber det er min yndlingskanin, men det er en han. Er det en hun du tager med så? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Janni: Det er så meget på eget ansvar Janni, jeg vil ikke stå til ansvar for eventuelle løver der ryger med hjem i min søsters lomme :fornaermet: men skal self. nok elske dem meget højt alligevel:lun:

 

Retriveren: den kanin skulle vel ikke være sådan en lille stribet en som Lotte har med, for så bliver jeg jo nok nødt til at tage min kanin med også så vi kan få nogle kaninbabyer ud af det :engel:

Jeg ryster hende før hun forlader etablissementet :mrgreen:

 

Sådan en kanin kan den knalde altid eller skal den ligesom være i brunst? og ved man på forhånd hvornår den kommer i brunst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Retriveren: jamen så er det Tica hun skal have med ;) så må jeg jo få Abalo gjort date klar ;) og tror da også at Lotte bliver pænt tøsefornærmet hvis hendes kanin bliver spist...

Og hov hov... jeg har godt og vel dobbelt så mange kaniner som Lotte så hendes er jo barnemad ved siden af mig :engel:

 

Janni: det er meget forskelligt fra kanin til kanin, kaniner har ikke som hunde en brunstperiode så de kan ligesom gå i brunst når det passer dem, på nogle kan man se det og på andre ikke, nogle af mine hunner skal bare lugte til en han før der kommer babyer ud af det, og nogle skal virkelig overtales og har kun bestemte perioder de vil tillade en han parre dem. Meeen nu er den kanin Lotte skal have parret en vædder og de plejer at være lidt mere.. øhm... lystige :engel: så mon ikke vi er heldige :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Jeg synes i skal komme lørdag :engel:

 

Så nu har jeg også tilmeldt mig kaninhopstævnet :D har kun en kanin med men bliver sikkert vildt hyggeligt :D

 

Er der kaninudstillig også ? Hvor har du tilmeldt dig, synes ikke jeg kan se noget som helst om det på hjemmesiden, har også gennempløjet danmarks kaninavler forenings hjemmeside uden at finde noget, andet end en reklame for at der snart er vild med dyr messe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu må vi lige se om jeg kommer afsted. Manden har vagt den weekend, og det er en børneweekend - så enten skal jeg se om drengene har lyst til at komme med - muligvis, de er ret glade for hundene i hvert fald, så kunne da godt være de synes det kunne være hyggeligt :lun: - ellers må jeg se om ikke jeg kan afsætte dem hos bedsteforældrene et par timer, de har jo også kun vores weekender til at se dem i, og det vil de gerne - ja både drengene og bedsteforældrene. :-) Men hvis jeg kommer, enten med eller uden børn, så kommer Ayo i hvert fald med. Det kan måske også lokke dem lidt - de ELSKER især Ayo! :lun:

 

Ja, også de to andre - men det er jo først indenfor den sidste måned at Liva har tilladt dem så meget som at kigge på hende - så hende har de, sjovt nok, ikke helt samme forhold til endnu :lol:

 

Men mon ikke det kan arrangeres så jeg kan komme afsted på den ene eller anden måde - det var så hyggeligt sidste år. Men følges ikke med nogen - så jeg bumper nok bare ind i jer andre HF'ere som jeg nu lige spotter jer! :mrgreen:

Ayo bør være nem at spotte - har hende nok i taske noget af tiden - og ellers hvis jeg har drengene med er jeg nok også meget let genkendelig - de ligner hinanden MEGET! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der kaninudstillig også ? Hvor har du tilmeldt dig, synes ikke jeg kan se noget som helst om det på hjemmesiden, har også gennempløjet danmarks kaninavler forenings hjemmeside uden at finde noget, andet end en reklame for at der snart er vild med dyr messe.

 

Der er ikke kaninudstilling, kun noget propaganda hvor nogle udvalgte avlere kommer og viser de forskellige racer frem.

Kaninhopstævnet kanin du se på hopkalenderen KANINHOP KALENDER

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Brita Rodam

Det er Jysk Racekatte Klub der står for katteudstillingen. Og der er også en del kattespecialklubber tilstede.

Desuden vil jeg da blive glad om mange kigger forbi hittekattestanden, hvor der sælges alverdens ting og sager også til hunde.

Køber man noget er det den rene win-win situation for samtidig med man køber noget går alle pengene til dyrevelfærd.

OG så er priserne altid overkommelige bl.a. fordi mange af tingene er hjemmelavede

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Brita Rodam
Er overvejende.

Hvis så bliver det lørdag :)

Kom endelig...det bliver en fantastisk week-end.

Jeg glæder mig som en 4-årig til juleaften :blink:

Og syr på livet løs (når jeg ikke er på arbejde ...som nu) så der er mere end meget at både kigge på OG...vælge mellem....til dyrene.

Er ved at sy de søøødeste cheriserøde små nullerputsenge med flæser og med elfenbenfarvet "pels" i bunden. En Chihuahua vil elske en sådan seng (og det vil dens ejer også)....og det mest fantastiske (set med købers øjne) er, de er så billige det burde være kriminelt:5up:

75-150 kr for senge dyrene elsker og er man itvivl så har jeg en masse billeder med som glade mis og hunnier har sendt mig hvor de puttesover i sengene

Vi ses:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom endelig...det bliver en fantastisk week-end.

Jeg glæder mig som en 4-årig til juleaften :blink:

Og syr på livet løs (når jeg ikke er på arbejde ...som nu) så der er mere end meget at både kigge på OG...vælge mellem....til dyrene.

Er ved at sy de søøødeste cheriserøde små nullerputsenge med flæser og med elfenbenfarvet "pels" i bunden. En Chihuahua vil elske en sådan seng (og det vil dens ejer også)....og det mest fantastiske (set med købers øjne) er, de er så billige det burde være kriminelt:5up:

75-150 kr for senge dyrene elsker og er man itvivl så har jeg en masse billeder med som glade mis og hunnier har sendt mig hvor de puttesover i sengene

Vi ses:vinken:

 

 

Nu har jeg ikke en lille chi,men det var godt du lige fik reklameret lidt der :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Brita Rodam

Reklame når det ender i dyrevelfærd, håber jeg er ok. :blink:

 

Selvom du måske ikke har små hund(e) så skal du vise en nullerputseng kan syes i enhver størrelse. Den største var til Viktor og han var en stor Berner på (tror jeg) 50-55 kilo.

 

Men kom og hils på...om ikke andet så har jeg lidt sødt med til ganen:slem: og måske er der noget du(i kan bruge OG...samtidig støtter I jo dyrevelfærden:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...