Hop til indhold

Vild med 2013


 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når der er angivet en "kæledyrspris", må man gå ud fra, at de må komme med.

 

Maggie kommer nok med. Liva skal nemlig til rallykonkurrence hele søndagen, så hun bliver hjemme.

Har først lige fået kigget på hjemmesiden nu, og kan se at prisen er den samme som sidste år, så det er jo fint nok...

 

Saga blev stoppet med så mange godbidder sidste år at hun sad og bøvsede hele vejen, var en anelse bange for at hun ville ørle en overgang...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har først lige fået kigget på hjemmesiden nu, og kan se at prisen er den samme som sidste år, så det er jo fint nok...

 

Saga blev stoppet med så mange godbidder sidste år at hun sad og bøvsede hele vejen, var en anelse bange for at hun ville ørle en overgang...:genert:

 

Liva var også godt fyldt op sidste år.

Havde underlige prutter i en dags tid

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste, der var lidt skuffet sidste år? Jeg havde nok forventet nogle flere udstillere

Tjo lidt, men de eneste andre dyremesser jeg har at sammenligne med er hest og rytter, og der er herning jo fyldt til bristepunktet med hesteting, men der er jo også en del flere penge indvoldveret i hestene, end smådyrene...:genert:

 

Men nu er vild med dyr messen ikke så gammel endnu, men den er taget godt imod, så mon ikke den udvikler sig hen af årene...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan er det nu, er der dyr at kigge på eller er det kun udstyr?

 

jeg overvejer lidt, men kun hvis der er noget for alma at kigge på :-)

Der var massere sidste år, de forskellige foreninger tager gerne dyr med af så mange racer som muligt. Mindes at kaninhop var meget besøgt sidste år, jeg måtte dog hurtigt forbi alle kaninerne med Saga, da hun var ved at få et hjerteanfald over al den barf herlighed der hoppede rundt...:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...