Hop til indhold

Vild med 2013


 Share

Recommended Posts

Jeg ryster hende før hun forlader etablissementet :mrgreen:

 

Sådan en kanin kan den knalde altid eller skal den ligesom være i brunst? og ved man på forhånd hvornår den kommer i brunst?

Flere du skal ryste tror jeg :mrgreen:

 

Vi kommer søndag... Altså vi, som i mig, yngel og babyløve. Vi følgs med Skipper + hendes yngel, så hvis I ser to kvindfolk rende rundt efter 2 ustyrlige tumlinger, så bare kom og sig hej :banan: :mrgreen:

 

Janni, vi kigger også lige forbi løvestanden - så kan folk jo også se en ikke skamklippet lydigheds-løve :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Flere du skal ryste tror jeg :mrgreen:

 

Vi kommer søndag... Altså vi, som i mig, yngel og babyløve. Vi følgs med Skipper + hendes yngel, så hvis I ser to kvindfolk rende rundt efter 2 ustyrlige tumlinger, så bare kom og sig hej :banan: :mrgreen:

 

Janni, vi kigger også lige forbi løvestanden - så kan folk jo også se en ikke skamklippet lydigheds-løve :mrsgreen:

 

:banan: vi glæder os :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere du skal ryste tror jeg :mrgreen:

 

Vi kommer søndag... Altså vi, som i mig, yngel og babyløve. Vi følgs med Skipper + hendes yngel, så hvis I ser to kvindfolk rende rundt efter 2 ustyrlige tumlinger, så bare kom og sig hej :banan: :mrgreen:

 

Janni, vi kigger også lige forbi løvestanden - så kan folk jo også se en ikke skamklippet lydigheds-løve :mrsgreen:

 

Søndag skamklipper vi en løve på standen...Lige nu har han pels over det hele..laaaaaannnnngggggg pels :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der to skamklippede løver :mrgreen: Men vi stryger lige den der med lydighed, for ovenpå den præstation han leverede i aftes, er vi vist langt fra den der prøve :sjov:
Hahah du påstod mine var skamklippede..Ham her skal løveklippes (skamklippes)..Vi kan sagtens tage din med i købet nu grejet er fremme.. BNU har jeg ordnet mindst 50 hunde de siddste 3 dage... Jeg er træt af klippemaskiner, børster og vand

Har du problemer med Modjo?? løver er da ellers så lydige og laver ikke sjov *host BJ host*

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahah du påstod mine var skamklippede..Ham her skal løveklippes (skamklippes)..Vi kan sagtens tage din med i købet nu grejet er fremme.. BNU har jeg ordnet mindst 50 hunde de siddste 3 dage... Jeg er træt af klippemaskiner, børster og vand

Har du problemer med Modjo?? løver er da ellers så lydige og laver ikke sjov *host BJ host*

Han trænger faktisk til en klipning, så det må du da gerne :mrgreen: MEN INGEN NUMSEKLIP!!!!!

 

Problemer? Tjoh - det kan man da godt kalde det :sjov: Var ved at efterlade ham ude på træningspladsen i tirsdags :sjov:

 

Arj, han er sød, dejligt og fin. Han var bare meget meget understimuleret og havde tilbragt lidt for meget tid med at være i snor på gåture og lukket væk på skift med Asta fordi hendes ben skulle skånes.

Så han trak og trak og trak og var slet ikke sit seje lydige sig. Og så forelskede han sig i en mastiff dame - umage par alligevel :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev så 13 kg. hundefoder og en masse ekstra foderprøver rigere, og så et lille tørklæde til hunden hvor der står Lille og lækker, kan ikke bruge det til en hatfis men min veninde overtalte mig af en eller anden grund til at det var jordens bedste idé. (fortryder dog jeg ikke tog den hvor der står "min mor er single" :sjov:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik mange foderprøver, vildt bare at kunne tage i mod og hamstre. ( ikke at have en allergi hund ). Fik et slagtilbud på eukanuba jeg ikke kunne stå for. Fik også købt lidt til hest og kaniner. Men fik mest foderprøver, ikke så mange tyggeben og stænger som jeg egentlig ville have købt, men faldt ikke rigtig over noget der fristede helt vildt. Men synes det var rigtig godt dernede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik købt nogle politistave henne hos Olivers, så det var ikke så slemt. Ville have købt en masse tyggeting til hundene, men synes ikke der var så meget at vælge imellem, når Kato ikke må få griseører fx. Det ene sted vi var, kunne manden ikke give penge tilbage...

 

Jeg fik også overvundet min generthed :banan: og hilst på løve-lejeren. Nøj det er nogle søde hunde de har, jeg blev helt forelsket :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...