Hop til indhold

Dyrlæge i Aalborg?


HNP
 Share

Recommended Posts

Vi har lige fået brev hvor der står der er tid til undersøgelse og vaccination igen.

 

Men ved ikke om vi skal tage til en anden dyrlæge, for har hørt en del dårligt om dem.. Har hverken hørt godt eller dårligt om andre dyrlæger, så det det er lidt svært.

 

Vi tænker vi vil have hende godt undersøgt for alle tænkelige orm når hun skal undersøges og vaccineres :-)

 

Hun skal også steriliseres i år.

 

Kan du anbefale en god dyrlæge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken bruger du? ;-)

 

Jeg sværger selv til dyrlægen i Sulsted, lidt nord for Aalborg. Jeg er født og opvokset i Sulsted og bor også i området nu, så derfor virker det ret naturligt for mig. Han er sød og dygtig, og priserne er ikke helt skæve :-)

 

Har hørt meget godt om dyrehospitalet 9000 ude i Skalborg og ved at flere af mine bekendte bruger dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Både jeg og mine forældre bruger Aalborg Dyrehospital til vores hunde. Vi er fuldt ud tilfredse, så dem vil jeg klart anbefale. De er utrolig glade og imødekommende, og man kan virkelig mærke at de vil gøre det bedste for dyrene og samtidig sørger for, at man som ejer føler sig i trygge hænder.

 

Mine forældres hund blev steriliseret hos dem i tidernes morgen :-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du selv nogen tidligere erfaring med den dyrlæge du har hørt dårligt om? (det må du vel have, eftersom du får reminder fra dem) og hvad var din egen mavefornemmelse...?

 

Min dyrlæge (dyrehospitalet i byen) hører jeg ofte er for dyr og for "stor og upersonlig"... OM de er for dyre? tja, de er dyrere end nogle af de andre dyrlæger, men de har også en stor klinik med mange muligheder de andre ikke har, som fx. genoptræning via waterwalk, adfærdsbehandler tilknyttet, foredrag om forskellige ting - som deres kunder bliver inviteret til gratis - selebytteordninger, NO spils bytteordninger osv.... og vigtigt af alt, så stoler jeg på deres konpetence..

 

For stor og personlige? Personligt har jeg KUN gode oplevelser. De ved hvem vi er, hvad vi laver, spørger ind til hvordan det er gået til stævner, lader hundene kysse dem i hovedet og er altid søde til at give et råd over telefonen....

 

Så jeg synes måske din egen mavefornemmelse og erfaring er vigtigere, end hvad andre folk siger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...