AnneMangetal Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Har netop fået en nyhedsmail med dette link: tierspeisekarte.de | Macs Soft Nogen der orker at sammenligne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2013 hvorfor ikke platinum:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2013 hvorfor ikke platinum:confused: Et spørgsmål om leverandør, tænker jeg?! Tierspeiskarte har ikke Platinum men det andet..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2013 nå for søren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Ellers kan platinum købes her Platinum Hundefutter | Trockenfutter für Hunde kaufen | pets Premium | Trockenfutter | Hund | Das beste Hundefutter & Katzenfutter im pets Premium Online-Shop kaufen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Herhjemme er der i hvert fald ikke nogen som stemmer for et alternativ, Anne, efter du præsenterede Platinum. De elsker det! Og Ayos analkirtler driller heller ikke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Forskellen ser ud til at være, at Platinum indeholder majs/ris og selve ingredienserne er godkendt som menneskeføde. Dvs det er bedre råvarer. Macs soft indeholder ikke majs/ris, men hovedingrediensen er 'fjerkræ'. Indeholder også kyllingefedt og 'fedt'. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 jeg er meget tilfreds med platinum må jeg sige og synes ikke spor det er negativt at der er ris/majs i det er også godt i mindre mængder, jeg bruger det som mad de dage jeg ikke har taget deres barf op jeg giver jo kun 350 kr for 15 kg men det er i kbh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 jeg er meget tilfreds med platinum må jeg sige og synes ikke spor det er negativt at der er ris/majs i det er også godt i mindre mængder, jeg bruger det som mad de dage jeg ikke har taget deres barf op jeg giver jo kun 350 kr for 15 kg men det er i kbh Må man spørge hvor du kommer det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Må man spørge hvor du kommer det? mener du køber det det kan jeg skrive til dig privat hvis det er det du mener Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Ja.. :stupid: det var det jeg ment... Og må du meget gerne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Ja.. :stupid: det var det jeg ment... Og må du meget gerne.. jeg snakker lige med hende først inden jeg giver dig nr bruger du platinum fast som du skal købe ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 jeg snakker lige med hende først inden jeg giver dig nr bruger du platinum fast som du skal købe ??? Altså jeg har lige købt 40 kg så jeg har til et stykke tid nu. Men hvis hunden stadig godt kan lide det efter de 40kg så vil jeg meget gerne købe mere og fast. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Altså jeg har lige købt 40 kg så jeg har til et stykke tid nu. Men hvis hunden stadig godt kan lide det efter de 40kg så vil jeg meget gerne købe mere og fast. he he ja kan lide give dig en melding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Januar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2013 Ellers kan platinum købes her Platinum Hundefutter | Trockenfutter für Hunde kaufen | pets Premium | Trockenfutter | Hund | Das beste Hundefutter & Katzenfutter im pets Premium Online-Shop kaufen Sender de til dk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Januar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2013 Ja det gør de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Januar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2013 Ja det gør de Tak. Skriver fluks til dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts