Hop til indhold

Bosch hundefoder - erfaringer og meninger?

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

For en veninde søger jeg erfaringer med Bosch, hun tænker på den billige udgave (ikke bio). Hunden er pt på RC German Shepard, men det synes de er for dyrt. Så de hælder egentlig til det billige fra Fakta - jeg tænker at Bosch er et noget bedre valg:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi prøvede alt.. virkelig alt.. For at finde det bedste foder til Dexter... Men alt fik han dårlige mave af... Nu får han Bosch Active.. Det eneste foder hvor han har "god bæ" med...

Jeg vil ikke betegne det som et "kvalitetsfoder", men det er bestemt et godt foder, til en fair pris!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, det er VILDT billigt, og for mig at se er det på niveau med RC og lignende:vedikke:

Jeg har ærligt ikke kigget på indholdet :oops: Vi købte 5 kgs poser hos vores dyrehandler i forsøget på at finde foder til ham, og var bare så opgivende... Og da vi ramte det var det bare perfekt... Så vi er vilde med det.. Penny får hvalpe varianten... (OG Dexters foder :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender jeg ikke til hundefoderet - men mine katte fik bosch tørfoder, det var også noget af det eneste de rigtig gad spise i længere tid, udover deres vådfoder. Og de havde lækker pels, blød og skinnende, og fin afføring.

Nej det er nok ikke kvalitetsfoder, men tænker det er et helt ok foder - og til fair og overskuelig pris :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelsmæssigt kan jeg ikke rigtig dømme Dexter, husky pels er jo ikke "normal" hundepels... Men Pennys pels er blød, skinnende og hun fælder ikke mere end "en hund nu skal"...

Dexter kan holde vægten på Bosch, og vi er virkelig glade for det til ham.. Penny kunne sikkert sagtens tåle andet foder, men må indrømme at for lethedens skyld så får hun det samme, når nu hun trives fantastisk på det også.

Jeg synes også prisen i starten var rigtig lav, og det gjorde mig meget skeptisk! Jeg må indrømme i starten var jeg lidt småflov, fordi det bare lød meget bedre at fodre med Orijen eller lignende... Men ja.. Tror Dexter var 9-10 måneder da vi skiftede til Bosch, og han bliver snart 2 år... Og siden har der ikke været problemer med maven. (Før det havde han konstant diarré, og hvis han endelig fik ok stabil mave, så snart vi gav ham en godbid eller andet så stod den på sprutmave igen!) På Bosch kan han æde alt... Vi behøves ikke længere bekymrer os om, om han får en forkert godbid eller vi taber mad på gulvet han når at spise osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Nu har jeg lige bestil hos Zooplus.de

Hvor længe plejer der at gå før man får sine vare?

Er godt spændt på hvad den lille hundebasse siger til sit nye fodder, og så røg der jo lige lidt mere i kurven også:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige bestil hos Zooplus.de

Hvor længe plejer der at gå før man får sine vare?

Er godt spændt på hvad den lille hundebasse siger til sit nye fodder, og så røg der jo lige lidt mere i kurven også:)

Hvordan har du betalt? Og har du fået en bekræftelse på betaling? De plejer at afsende samme dag eller dagen efter, og så, som Karina skriver, går der et par dage. Der er et link til trace i bekræftelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites