Tullemus Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 https://www.politi.dk/Sydsoenderjylland/da/hjalppolitiet/fremlystedyr/k_05_hund_042_13.htm https://www.politi.dk/Sydsoenderjylland/da/hjalppolitiet/fremlystedyr/k05_hund_044_13.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2013 Åh, den golden:lun: Men hvordan mon de ved hvornår den er født? Og hønsehunden Bella:hjerte: Hun er fundet lige ved en hundepension. Som ligger 10 km fra hvor mine forældre bor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2013 Åh, den golden:lun: Men hvordan mon de ved hvornår den er født? Og hønsehunden Bella:hjerte: Hun er fundet lige ved en hundepension. Som ligger 10 km fra hvor mine forældre bor. Jeg gætter på, at de er chippet, men at ejeroplysningerne ikke er korrekte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Januar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2013 Jeg synes godt nok der er mange af den slags lige for tiden hernede.. hvorfor ved den gamle ejer ikke hvem den nye ejer er? Og hvorfor kan folk ikke hitte ud af at sætte adresse på hundens skilt? Jeg troede det var lovpligtigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2013 Jeg synes godt nok der er mange af den slags lige for tiden hernede.. hvorfor ved den gamle ejer ikke hvem den nye ejer er? Og hvorfor kan folk ikke hitte ud af at sætte adresse på hundens skilt? Jeg troede det var lovpligtigt? det kan være samme ejer, men ny adresse/nyt tlf nummer? Jeg synes til gengæld at 3 dage er urimeligt kort tid, at have til at finde sin hund! Det er ikke alle der ved hvor man skal lede?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts