Hop til indhold

Hundetræner, der underviser børn/unge?


Gæst Zuggie
 Share

Recommended Posts

Jeg ved altså ikke, om denne tråd er placeret rigtigt...

 

Men i hvert fald:

Ved i, om der findes en hundetræner, som underviser børn og/eller unge? Jeg er selv en pige på 13 år, og jeg kunne vildt godt tænke mig at gå til noget hundetrænings-halløj i min fritid :blink:

Jeg bor i København, men jeg skal nok snart flytte til Birkerød, så det skal være nogenlunde tæt på ;) - altså, det er okay hvis der er liiidt langt væk fra Birkerød.. det skal bare ikke være i Jylland eller sådan noget ;D

Jeg håber virkelig, der findes nogle, der kan undervise mig :-D

Redigeret af Zuggie
Stavefejl...
Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :-) nogle dch klubber tilbyder ungdomshold. I vores klub er det for børn fra 12 år mener jeg. Så det var måske en mulighed at undersøge en dch tæt på dig. Min klub ligger i Midtjylland så det er lige langt nok væk ;-)

Held og lykke med det - håber du finder et sted at træne. Jeg startede selv da jeg var 11 år og har været i klubben lige siden, og hele min ungdom gik med hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min nevø har gået til træning med sin hund siden han var ca. 11 år. Han har gået til både hvalpetræning, lydighed og agility. Det har været helt almindelige hold han har gået på, og der har aldrig været problemer med klubberne.

 

Altså, han har gået sammen med voksne, eller? (undskyld hvis jeg spørger dumt :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, han har gået sammen med voksne, eller? (undskyld hvis jeg spørger dumt :oops:)

 

Nej, du spørger ikke dumt! :-D Ja, han har gået på hold sammen med voksne. Og faktisk har klubberne været rigtig glade for at få ham på holdene! Jeg tror at de fleste instruktører synes at det er synd at der ikke er flere unge der går til hundetræning, så en ung der er virkelig interesseret i hundetræning er helt sikkert altid velkommen! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft flere børn på mine hvalpe og unghundehold.... Og har nu også 3 unge piger på mit agilityhold -de er omkring 15 år gamle tror jeg.... Det har fungeret uden problemer at have store børn med på holdene... Den 13 årlige dreng jeg havde på mit hold med sin ruhårede gravhund vandt både hvalpeprøven og unghundeprøven på holdene... De var bare så gode sammen...

 

i Horsens DCH har de også haft ungdomshold kun for børn fra 12-18 ... Så det kunne være der også var sådan et tæt på dig. Men ellers er jeg sikker på, at du er velkommen på ethvert træningshold sammen med de voksne

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...