Hop til indhold

Grand Danois i KBH - som vil lege med de kendte? (Fotoshoot til Auras nye CD)


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Opretter lige en tråd for min søster - der skal laves fotoshoot på lørdag i KBH med Aura (sangerinden) og dertil mangler de en GD. Så er der nogle Københavnske GD'ere som kunne tænke sig at blive kendt? :klap: Det er billeder til Auras nye CD-cover. Så er der nogle Københavnske GD'er som ligger inde med en drøm om at blive kendt, så er det nu! :banan:

 

Det foregår omkring østerbro på lørdag kl. 8.30 til allerseneste kl. 14. Det er inddørs locationer - og der er ingen krav til hunden. Eneste krav min søster stiller er at den ikke æder dem! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mie, jeg har kontaktet ejeren af Ben og jeg får svar i morgen. Men umiddelbart syntes han det lød spændende! :5up:

______________________________

 

Ok eneste krav udover den ikke må æde dem på fotoshootet, er også at det skal være en voksen GD. Så ja, desværre lidt ældre end 10uger for at tygge lidt i Aura :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men ellers skulle snuser da mene at der nok skulle kunne mønstres en GD'er eller flere, til sådan en fotoseance med en kendis på H-F, så bare meld jer! :vuf:

 

Jeg bliver indimellem kontaktet ifm. ønsket om en GD til fotosession i KBH og jeg henviser altid til Ben Nevis. Hans forældre synes sådan noget er sjovt og hunden er velfungerende og gør hvad de beder ham om.... Ikke noget jeg selv gider :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...