Hopsa Besvaret Februar 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2013 Ved du hvad - jeg synes du har fortjent en måned med en af mine hunde.... I den måned skal hunden have 2 x 15 kilo foder, et nyt dækken i str. 85, en hundekurv i str. XXXL, et nyt halsbånd i str. 70 og et bur til bilen i str. XXXL. Er du rigtig heldig skal du osse en tur forbi dyrlægen og have penicillin til 85 kilo. Jeg er 100% sikker på du efterfølgende ikke kan se problemet i at kiloprisen er højere på foder pakket i 4 kilo kontra 15 kilo - jeg vil faktisk tro din hund bruge samme tid på at spise sin pose foder som min hund bruger på at spise sin. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Februar 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2013 Øøhh Chihuahau foder????? Tørrede Chi'er som godbid til store hunde? Ja, der er mange til salg for tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Februar 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2013 For tiden??? Der er da altid mange til salg.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2013 Jeg synes nu egentlig heller ikke folk med små hunde skal brokke sig over priser! I guder, altså!!! Brok, brok, brok. Tror (håber) der sidder en medarbejder i Kingsmoor og dør en smule af grin over dén henvendelse. Men synes da at nogen skal sende den linket til tråden for god orden skyld:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts