Gæst Peach Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Min schæfer tæve hr haft hendes første løbetid i november måned. Hendes patter hævede meget op under løbetiden. Men nu er luften ligesom gået af ballonen og de er blevet til hængepatter - specielt det sidste par mod bagdelen, vævet omkring er ligeså slapt som på min forrige lab da hun var 10 år, men min nuværende er kun 9 måneder? Har i oplevet noget lignende og tror i det retter sig eller " bliver værre " næste gang. Hvis ikke det er sundhedsskdeligt eller genere hende så er det jo helt fint. Men jeg synes bare det er mærkeligt at hun hænger så meget allerede... - det er også hende jeg har oprettet en debat o i sygdomme fordi hun har sorte "sår" på inderlår og rundt om brysvorterne, men jeg ved ikke om det hænger sammen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Hvis hun har haft ægløsning sidst i nov, så skulle hun jo have hvalpe ,hvis parring, her omkring først i feb 2013.Så sansynligvis har hun haft en hvis grad af falsk drægtighed, så måske er det mørke omkring dievorter lidt indtørring mælk med skidt i. Og ja, det er temmelig svært at vaske væk. Mine får det ofte også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Jeg tror også klart hun er/har været falsk drægtig. Min tæve fik også hængepatter efter sin første løbetid, og jeg troede det var normalt. Da hun så lå på bordet, klar til at blive steriliseret, sprøjtede hun nærmest med mælk, så snart dyrlægen rørte hende.. Giv det lidt tid og se om det går væk af sig selv, eller kontakt dyrlægen med henblik på at få galastop til hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts