AnneMangetal Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hundefoder, Wolfsblut Wide – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt 10 kg. for 300 kr. Det er opbevaret i lufttæt tønde. Anyone?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Februar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Ja, der er lidt langt til Allerød.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Og langt fra Fredericia - eller kunne jeg godt være klar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Februar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Hundefoder, Wolfsblut Wide – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt 10 kg. for 300 kr. Det er opbevaret i lufttæt tønde. Anyone?:blink: Kunne du ikke have sagt det inden jeg bestilte?? For pokker os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Ina, jeg kan godt levere i Fredericia hvis det kan vente et par uger til jeg skal besøge familien på Als?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Øjj det er super pænt af dig Anne Men jeg kommer til at skal bruge noget før den tid - har kun lidt over 4 kg tilbage :megaked:og Oscar/Darwin spiser cirka 2800 gram i ugen -:mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Februar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2013 Skal faktisk selv lige til at bestille til wide plain i Tyskland, så kan måske overtage det. Var det den sæk du fik med sidste gang vi bestilte? Og der er 10 kilo tilbage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2013 Christina, ja det er den:genert: Hun gider slet, slet ikke at spise det! Der er egentlig 10,7 kg, men hellere for meget end for lidt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts