Hop til indhold

Hvalp spiser sin egen afføring!


Gæst AK*
 Share

Recommended Posts

Hej med jer :-)

 

Jeg håber i måske kan jeg hjælpe lidt her....

 

Vi har fået en lille Shih Tzu hvalp på 4 måneder. Vi har haft hende en uges tid og hun er vildt skøn. Hun er bare faldet så godt til og man skulle simpelthen tro at hun altid havde været her :-)

 

Vi har dog et problem med at hun vil spise sin egen afføring... Hvilket tager en del af glæden fra os.. Vi ved jo godt at det måske er en naturlig ting, men det er simpelthen ikke særlig lækkert..

 

Med det samme hun har lavet, vender hun sig om for at spise det. :-/

 

Hun er endnu ikke renlig, men vi forsøger ihærdigt ved mange besøg udendørs. Når hun har lavet udenfor er det rimelig nemt at undgå (da hun er jo er i snor). Jeg skynder mig at samle op og det er tydeligt at hun virkelig leder efter ''lorten'' ...

 

Jeg har taget hende i det indenfor hvor hun har været igang med at spise det, hvor jeg har sagt ''nej'' og selvfølgelig skyndt mig at tørre op.

 

Tidligere i dag, fandt det det halve af en lort, hvorefter hun så var fyldt med det i munden.. Så har man altså bare ikke den store lyst til at nusse og hygge med hende.. :???:

 

Hun har været vant til at rende i haven hos opdrætter når hun har været ude, så der har hun nok haft ''frit spil'' til at gøre det.

 

Hun er vokset op på Royal Canin foder, men vi er nu så småt begyndt at skifte over til Kingsmoor Pure.

 

What to do?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for jeres gode svar! :-)

 

Her de sidste par dage har Sissi slet ikke prøvet på at spise sin afføring.

Normalt vender hun sig med det samme hun har lavet, men nu går hun bare fra det og er totalt ligeglad :-D

 

De sidste par dage har hun dog udelukkende fået sit nye foder. Så måske dét kan have hjulpet.

 

Jeg håber at det varer ved :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...