Hop til indhold

Løbetid, eller???


ChristinaK
 Share

Recommended Posts

Jeg er i tvivl om min tæve på 11 måneder er kommet i sin første løbetid, eller der er noget galt.

I morges da hun var ude at tisse var der lidt blod i sneen. Det virkede også som om der var lidt indtørret blod i pelsen mellem bagbenene, men ellers var der ikke så meget at se. I formiddag kom der en lille smule blod fra hendes skede, men ikke så meget at det er dryppet nogen steder.

Nu her i eftermiddag er der slet ikke noget at se på hende overhovedet, ingen blod.... Hun er heller ikke hævet op.

Kan en løbetid godt forløbe sådan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar. Så er jeg mere rolig :)

Når min mors hund er i løb synes jeg der kommer en del mere blod og drypper også på gulvet, derfor blev jeg noget i tvivl om det her var en løbetid, da der jo nærmest ingen blod er i forhold.

 

Min blødte i 14 dage og det var kun når hun sov, eller tiggede hun plettede.

Skiftede lagen 1 gang ud over det sædvanlige og der var kun 1 lille plet på. Fra gulvet i stue etagen, fjernede vi nok 5 pletter og ingen fra 1. Sal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar.

Her i eftermiddag er der kommet liiiidt mere blod, men ikke vildt meget, og der er måske også en smule hævelse, så er ikke i tvivl om at det er løbetid nu.

Men er da glad for at jeg så blodet i sneen i går, for ellers havde jeg nok ikke opdaget at hun var i løbetid...

men det havde hanhundene i jeres nabolag helt sikkert - så pas på hende.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...