Gæst Lisa82 Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Er der nogen af jer der har erfaring med at få en adfærdsterapeut til at hjælpe med at få en hund til at blive tryg ved at være alene? Hvad har været godt/skidt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Hvor i landet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Jeg har ikke arbejdet med alene-hjemme problemer, men vi har gjort brug af en adfærdsterapeut til vores hund (efter overfald) og selvom det er dyrt, har det været hver en krone værd. Finder man en kompetent behandler, bliver det den bedste investering du gør i din hund, hvis den har problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Ja, jeg har haft adfærdsbehandler til at hjælpe med alene hjemme-problemer. Det var kun positivt, jeg fik lagt en træningsplan, der var individuelt tilpasset min hund, og jeg fik hjælp og støtte efterfølgende, hvis der var noget, der ikke helt kørte efter planen. Uden professionel hjælp havde jeg nok måttet kaste håndklædet i ringen, tror jeg. Dog skal man nok kigge sig for og sørge for, at vedkommende er kompetent og har samme tilgang til hunde som en selv, for det er jo ikke en beskyttet titel, og det er desværre ikke alle, der kalder sig adfærdsbehandlere, der er lige dygtige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts